کشف ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده در سیریک

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده در شهرستان سیریک خبرداد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “علی میرشمسی” گفت: ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز دریابانی استان هرمزگان پس از شناسایی نفرات اصلی و سرباندهای قاچاق در شهرستان “سیریک”، برخورد با قاچاقچیان را دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشدید اقدامات اطلاعاتی، منزل یکی از نفرات اصلی قاچاقچیان سوخت را در یکی از روستاهای شهرستان “سیریک “شناسایی و منزل وی را به صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان تصریح کرد: ماموران پس از چندین روز اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند این قاچاقچی یک محموله بزرگ قاچاق سوخت را به صورت ماهرانه و در زیر زمین در حیاط منزل جاسازی کرده و قصد دارد در فرصتی مناسب آن را به خارج از مرز انتقال دهند.

سرهنگ میرشمسی بیان داشت: اکیپی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یگان تکاوری و پایگاه دریابانی سیریک به موقعیت اعزام و در بازرسی از منزل متهم، ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از زیر زمین آن کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت:در این عملیات، ۲۰۰ متر شیلنگ انتقال سوخت و دو دستگاه موتور پمپ انتقال سوخت نیز کشف شد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *