دیدار سفیر هند در ایران با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

سائوراب كومار سفیر كشور هند در ایران با علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك صنعت و معدن ، در محل این بانك دیدارو گفتگو كرد.

به گزارش  سادس به نقل از رویکرد دراین دیدار كه كاردار بازرگانی سفارت نیز درآن حضور داشت كومار، هدف خود را از این دیدار بررسی زمینه همكاری متقابل ، با توجه به نقش و جایگاه بانك صنعت و معدن در گسترش مناسبات اقتصادی در حوزه صنعت و معدن و پیشبرد طرحهای صنعتی دو كشور عنوان كرد.
وی نقش اساسی بانك صنعت و معدن به عنوان تنها بانك استفاده كننده از تسهیلات و خط اعتباری بانك اگزیم هندوستان در راستای توسعه شبكه ریلی كشور و تامین مالی پروژه گسترش بندر چابهار را از نقاط مورد توجه كشورش در این بانك برشمرد.
كومار كسب آگاهی از نظرات بانك صنعت و معدن درخصوص وضعیت كلی سیستم بانكی كشور و چگونگی پیشرفت مناسبات بین المللی پسابرجام را از دیگر دلایل ملاقات و گفتگو با مدیرعامل بانك صنعت و معدن بیان كرد.
در ادامه این دیدار افخمی، گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی ایران و سیستم بانكی كشور، گسترش شبكه كارگزاری و مناسبات بین‌المللی و همچنین تعدادی از طرحهای تامین مالی‌شده و دردست اجرا توسط بانك صنعت و معدن را به سفیر هند دركشورمان ارائه كرد.
در نشست سفیر هند و مدیرعامل بانك صنعت و معدن مقرر شد سائوراب كومارمشكلات پیش روی مناسبات بانك صنعت و معدن با تعدادی از بانكهای كشور هند را به منظور تسهیل گسترش تامین مالی پروژه های مشترك بصورت ویژه پیگیری كند .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *