کشف ۵۳ میلیارد برنج قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر از کشف ۵۱۳ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفت ماهه امسال ، خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “صفر عبدالوند” در نشستی که با حضور “نعمت الله دستیاری” فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان پلدختر برگزار شد، گفت: در هفت ماهه نخست امسال، ماموران انتظامی استان لرستان موفق به کشف ۱۱۶ محموله برنج خارجی قاچاق به مقدار ۵۱۳ تن شدند؛ کارشناسان ارزش این محموله ها را ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد:در این مدت، ۲۲ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۶۸۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده است.

وی از افزایش ۵۰ درصدی تماس های مردمی که منجر به عملیات پلیسی شد، خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۷ درصد کاهش وقوع سرقت داشته ایم.

در ادامه این دیدار، مهندس ” نعمت الله دستیاری” فرماندار جدید پلدختر از تلاش شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان تقدیر کرد و گفت: وظیفه خود می دانیم در جهت برقراری امنیت با تمام توان با نیروی انتظامی همکاری کرده و به کلیه مسئولان شهرستان تاکید می کنیم که همیار و همدل پلیس بوده و مشارکت جدی در برقراری امنیت داشته باشند.

دستیاری خاطر نشان کرد: ایمان داریم که هرچه بر مردم تکیه کنیم به اهداف بزرگ جمهوری اسلامی زودتر خواهیم رسید، امنیت اجتماعی محصول جلب اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی است که به لطف پروردگار در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان وجود دارد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *