امر به معروف و نهي از منکر؛ يکي از اصلي ترين شاخصه هاي هنجاري مسئوليت اجتماعي

فرمانده انتظامي ويژه کيش گفت: يکي از اصلي ترين شاخصه هاي هنجاري مسوليت اجتماعي ، واجب ديني با عنوان امر به معروف و نهي از منکر است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ “رحيم جهانبخش” فرمانده انتظامي ويژه کيش به همراه هيئت رئيسه فرماندهي انتظامي و درياباني کيش در ديدار با حجت الاسلام “عليدادي” امام جمعه اين شهر با اشاره به حمايت گروه هاي مردمي و روحانيت معزز در جزيره کيش اظهار داشت : با تدابير و ارشادات نماينده ولي فقيه در جزيره كيش ، پليس در راستاي اجراي وظايف و تحقق اهداف ماموريتي خود موفق تر از هر دوره اي عمل خواهد کرد.

وي افزود: يکي از مهم ترين مولفه هاي امنيت اجتماعي ، امنيت اخلاقي است که در قالب هنجارهاي تعريف شده در فرهنگ غني ايران اسلامي، ساليان سال با تکيه بر تعاريف فرهنگي تامين و حفظ شده است.

سرهنگ جهانبخش با اشاره به اينكه يکي از اصلي ترين شاخصه هاي هنجاري مسوليت اجتماعي ، واجب ديني با عنوان امر به معروف و نهي از منکر است ، گفت: نظارت مردم بر مردم در دين مبين اسلام تعريف و عمل به آن به عنوان واجب شرعي ابلاغ شده است و آثار و برکات اين مهم را در کنترل هاي اجتماعي تا دهه گذشته شاهد بوديم.

وي گفت: به تاکيد مقام معظم رهبري در حال حاضر اين واجب فراموش شده بايستي احياء شده و مردم و تمام دستگاه هاي متولي در اجراي صحيح آن بنا به دستورات اسلام اهتمام ورزند.

کارکنان نيروي انتظامي؛ پاسداران رشيد حفظ ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي

در ادامه اين ديدار ،حجت الاسلام “عليدادي” ضمن تقدير و تشکر از اقدامات شايسته و موثر پليس در جزيره کيش با اعلام حمايت کامل از برنامه هاي اين نيروي خدوم ،گفت: اقدامات و عملکرد نيروي انتظامي در تمام حوزه ها موثر و موفق بوده و اين نشان از ايجاد دوران طلايي در حوزه تامين و حفظ نظم و امنيت در اين جزيره دارد.

نماينده ولي فقيه در جزيره كيش گفت: نيروهاي خدوم و پرتوان پليس در منطقه اي خدمت مي كنند كه جايگاه ويژه اي در حوزه فرهنگ كشور دارد و اين جزيره داراي قابليت هاي منحصر به فرد و تاثيرگذار است.

حجت الاسلام عليدادي با بيان اينکه كاركنان نيروي انتظامي به معناي واقعي كلمه و بر اساس تاكيدات مقام معظم رهبري مجاهدين في سبيل ا.. هستند ، خاطر نشان کرد: ماموران پليس در عرصه تهاجم فرهنگي نيز به عنوان ياري مهربان و مقتدر ، در مقابل نفوذ فرهنگي مردانه مي ايستند و پاسداران رشيد حفظ ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي در نگين خليج فارس هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *