ورزش، نقش مهمي در کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه دارد

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر ترويج فرهنگ ورزش در جامعه، گفت:‌ ورزش نقش مهمي در کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه دارد .

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “سيد محمود ميرفيضي” ظهر امروز در ديدار با مديرکل ورزش و جوانان استان ،ضمن تبريک هفته تربيت بدني به تشريح نقش ورزش در پيشگيري اجتماعي و کاهش آسيب ها و تهديدات اجتماعي در جامعه پرداخت و گفت: ترويج فرهنگ ورزش در جامعه و ايجاد بسترهاي لازم در اين ارتباط از اهميت بالايي برخوردار است.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به گرايش جوانان به سمت اعتياد به موادمخدر و افزايش فناوري جديد در حوزه فضاي مجازي که موجب شده تا بشر امروزي دچار فقدان حركتي باشد، گفت: استفاده از وسايل و تجهيزات نوين علاوه بر كم تحركي مردم، موجب بسياري از بيماري ‌‌هاي قلبي و عروق و اختلالات رواني شده است.

سردار ميرفيضي، ورزش را دشمن بسياري از بيماري ‌ها و آسيب‌ هاي اجتماعي در جامعه دانست و اظهار داشت:‌ ورزش، دشمن اعتياد است.

وي تاکيد کرد: خانواده‌ها با ترويج فرهنگ ورزش، روحيه نشاط و شادابي را به همه اعضاء خانواده تزريق كنند.

در ادامه اين نشست ،”حسين زادگان” مديرکل ورزش و جوانان استان در سخناني ضمن خيرمقدم از تعامل و همکاري خوب فرماندهي انتظامي استان در راستاي برقراري نظم و امنيت مسابقات ليگ دسته اول کشور و مسابقات ورزشي در سطح استان قدرداني کرد.

وي وجود امنيت را لازمه همه فعاليت ها به ويژه فعاليت هاي ورزشي دانست و افزود: همگان بايد قدردان زحمات پليس در راستاي تامين آسايش و آرامش جامعه باشند.

در پايان اين نشست لوح ، تنديس و سپاس فرماندهي انتظامي استان مازندران از سوي سردار ميرفيضي به حسين زادگان مديرکل ورزش و جوانان استان اهداء شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *