ورزش، نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارد

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر ترویج فرهنگ ورزش در جامعه، گفت:‌ ورزش نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارد .

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمود میرفیضی” ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان ،ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به تشریح نقش ورزش در پیشگیری اجتماعی و کاهش آسیب ها و تهدیدات اجتماعی در جامعه پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ ورزش در جامعه و ایجاد بسترهای لازم در این ارتباط از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به گرایش جوانان به سمت اعتیاد به موادمخدر و افزایش فناوری جدید در حوزه فضای مجازی که موجب شده تا بشر امروزی دچار فقدان حرکتی باشد، گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات نوین علاوه بر کم تحرکی مردم، موجب بسیاری از بیماری ‌‌های قلبی و عروق و اختلالات روانی شده است.

سردار میرفیضی، ورزش را دشمن بسیاری از بیماری ‌ها و آسیب‌ های اجتماعی در جامعه دانست و اظهار داشت:‌ ورزش، دشمن اعتیاد است.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها با ترویج فرهنگ ورزش، روحیه نشاط و شادابی را به همه اعضاء خانواده تزریق کنند.

در ادامه این نشست ،”حسین زادگان” مدیرکل ورزش و جوانان استان در سخنانی ضمن خیرمقدم از تعامل و همکاری خوب فرماندهی انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت مسابقات لیگ دسته اول کشور و مسابقات ورزشی در سطح استان قدردانی کرد.

وی وجود امنیت را لازمه همه فعالیت ها به ویژه فعالیت های ورزشی دانست و افزود: همگان باید قدردان زحمات پلیس در راستای تامین آسایش و آرامش جامعه باشند.

در پایان این نشست لوح ، تندیس و سپاس فرماندهی انتظامی استان مازندران از سوی سردار میرفیضی به حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان اهداء شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *