اهداء اعضاء بدن مامور وظيفه شناس پليس پايتخت

گروهبانيکم “محمد رضايي ” روز جمعه حين ماموريت بر اثر تصادف با يک دستگاه خودرو پرايد در بزرگراه آيت الله سعيدي به شدت مجروح و پس از انتقال به بيمارستان ناجا علي رغم تلاش پزشکان دچار مرگ مغزي و با رضايت خانواده معزز اين مامور سرافراز ، اعضاي بدن وي نيز به بيماران نيازمند اهداء شد.

به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس، ساعت 12:15 جمعه 27 فروردين عوامل گشت انتظامي کلانتري 153شهرک وليعصر حين گشت زني در بزرگراه آيت الله سعيدي به يك دستگاه موتورسيکلت پلاک مخدوش مظنون شده و جهت بررسي اوليه موتور سيكلت را متوقف کردند؛ در همين حين راکب که يکي از اراذل و اوباش محله ابوذر تهران بود پا به فرار گذاشت ولي ترک نشين آن دستگير شد.

با فرار متهم، گروهبانيکم “محمد رضايي” با پاي پياده حدود يک کيلومتر به تعقيب اين شرور متواري پرداخت تا اينکه پس از دقايقي تعقيب و گريز،يک دستگاه خودرو پرايد كه با سرعت زياد در حال تردد بود با او برخورد کرده و متاسفانه اين مامور وظيفه شناس به شدت زخمي شد.

به دنبال مجروحيت اين مامور متعهد، پيکر غرق به خون وي بلافاصله به بيمارستان منتقل که در نهايت علي رغم تلاش تيم پزشکي متاسفانه اين مامور فداکار شب شنبه بر اثر شدت جراحت وارده مرگ مغزي شد.

پس از اعلام مرگ مغزي ،خانواده معزز اين دلاور عرصه نظم و امنيت، رضايت دادند تا اعضاي بدن وي به ساير بيماران نيازمند اهداء شود.

گفتني است،پيکر پاک و مطهر اين مامور فداکار پليس پايتخت صبح امروز از مقابل کلانتري 153شهرک وليعصر تشييع و در زادگاهش شهرستان رباط کريم به خاک سپرده شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *