پليس بر سر امنيت مردم مماشات نخواهد کرد

سخنگوي نيروي انتظامي با دروغ دانستن شايعه کشته شدن تعدادي از کول‌بران گفت: پليس بر سر امنيت مردم مماشات نخواهد کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار سعيد «منتظرالمهدي» با اشاره جوسازي رسانه‎هاي غربي مبني بر کشته شدن تعدادي از کول‌بران در مرزهاي غربي کشور در سال 94 به خبرنگار ما گفت: شايعه کشته شدن تعدادي از کول‌بران، در مرزهاي غربي کشور، از سوي رسانه‌هاي خارجي دروغي بيش نيست.

وي بيان کرد: اين اخبار دروغ در حالي منتشر شده است که تلاش‌هاي انجام گرفته در خصوص ساماندهي کول‌بران در مسيرها و چارچوب‌هاي قانوني(عکس مورد اشاره) نشان از توجه نظام به محرومان و مقتضيات جامعه دارد.

سخنگوي ناجا ادامه داد: بي‌شک تعمد رسانه‌هاي خارجي در معرفي قاچاقچياني که با عنوان مجعول کول‌بر، مخفيانه و شبانه سعي به ورود در کشور دارند، حکايت از خواست اين رسانه‌ها در تضعيف حريم مرزهاي ايران و امکان ورود افرادي دارد که با مقاصد گوناگون و فارغ از ترويج اقتصاد غيررسمي و سودهاي کلان، به دنبال ورود سلاح، مواد منفجره و مواد مخدر در اشکال مختلف و همچنين خدشه‌دار نمودن امنيت مثال زدني کشور عزيزمان ايران هستند.

سردار منتظرالمهدي گفت: بي‌شک، پليس نسبت به ورود مخفيانه و غيرقانوني هر فرد و شکستن حريم امن مرزهاي کشور برخوردي قاطعانه خواهد داشت و بر سر جان و امنيت مردم هرگز مماشات نخواهد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *