سارقان مسافرنما با 20 فقره سرقت در ساري دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از شناسايي و دستگيري سارقان مسافرنما با 20 فقره سرقت از خودروهاي مسافربر عمومي و شخصي خبر داد.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ “زيدالله کاظمي” با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه و شکايت راننده خودرو مسافربري بين شهري، مبني بر زورگيري و سرقت از سوي افرادي ناشناس، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 15 امام رضا (ع) اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند،دو جوان در پوشش مسافر پس از سوار شدن در خودروهاي مسافربري عمومي و شخصي، با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگيري و سرقت اموال رانندگان مي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، خاطر نشان کرد: ماموران با دريافت اين اطلاعات و انجام اقدامات ويژه پليسي، دو متهم به زورگيري وسرقت به نام هاي” آرمين- الف ” و” صابر- آ” از سارقان سابقه دار را شناسايي کردند.

سرهنگ کاظمي،افزود: ماموران در ادامه با شناسايي مخفيگاه متهمان با هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه، اين افراد را دستگير کردند.

وي خاطر نشان کرد: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، به بيش از 20 فقره سرقت و زورگيري اقرار کردند.

سرهنگ کاظمي به رانندگان وسايل نقليه عمومي و شخصي که در امر مسافربري فعاليت دارند، هشدار داد: از سوار کردن مسافراني که با پيشنهاد مبالغ کرايه بالا و نامتعارف تقاضاي رساندن آنها به مقصد به صورت دربستي در مسيرهاي برون شهري را دارند، اجتناب کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *