افتخار خدمت رساني پليس لرستان به زائران اربعين حسيني

فرمانده انتظامي استان ، گفت: پليس لرستان به خود مي بالد كه افتخار خدمت رساني به زائران اربعين حسيني را دارد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “قنبري” در جمع كاركنان انتظامي استان با بيان اين كه هدف قيام امام حسين (ع) امر به معروف و نهي از منکر و اصلاح جامعه بوده است گفت: نيروي انتظامي در مسير تحقق اين امور ، گام بر مي دارد.

فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اين كه تمام تلاش پليس ، فراهم كردن زمينه رفاه حال زائران حسيني است، افزود: اميدواريم امسال نيز شاهد کمترين مشکل در روند تردد زائران اربعين حسيني باشيم.

اين مقام ارشد انتظامي با اعلام آمادگي پليس لرستان در جهت كمك به زائران در طرح هاي ترافيكي – انتظامي و نظارت و كنترل كاروان هاي زيارتي از استان به سمت كربلا برخدمت رساني نيروهاي امنيتي و امدادي اشاره كرد و گفت: بحمداله پليس با انگيزه معنوي و در جهت تسهيل در عبور و مرور به زائران اباعبداله الحسين (ع) خدمت خواهد كرد.

امنيت كامل عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) در لرستان

وي گفت: عزاداري سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) در لرستان همچون سال هاي گذشته در امنيت مطلوب و كامل برگزار شد.

وي با اشاره به اين كه امام حسين (ع) تنها با 72 تن از ياران باوفايش به كربلا رفت و در مقابل صفوف دشمن مبارزه كرد و به شهادت رسيدند گفت: امام حسين (ع) و يارانش زير بار ظلم نرفتند و با قيام خود ثابت کردند که سکوت در برابر ظلم جايز نيست.

فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اين كه بعد از اين همه سال مردم به عشق امام حسين (ع) سوگواري و عزاداري مي كنند ، افزود: بحمداله مراسم عزاداري در استان در امنيت مطلوب و كامل برگزار شد.
پدافند غيرعامل اساسي ترين نياز ها در كاهش آسيب پذيري

فرمانده انتظامي لرستان در ادامه اشاره اي به هفته پدافند غير عامل داشت و گفت: پدافند غير عامل ، اساسي ترين نيازها در كاهش آسيب پذيري است.

وي توجه به اصول و موضوعات پدافند را مهم برشمرد و گفت: توجه به اصول پدافند باعث به حداقل رساندن آسيب ها مي شود.

قنبري با بيان اين كه اصول پدافند غير عامل بايد به صورت مطلوب در جامعه نهادينه شود ، افزود: لازم است با هوشياري و بصيرت بيش از گذشته گام هاي بلندي در خصوص پدافند غيرعامل و مصون سازي کشور برداريم و به اهداف متعالي نظام ، جامه عمل بپوشانيم.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اين كه نيروي انتظامي به عنوان يك نيروي مسلح گسترده و داراي پراكندگي بيشتر است ، به اصل پراكندگي در پدافند غير عامل پرداخت و گفت: بايد آسيب پذيري نيروها را به حداقل برسانيم .

قنبري در پايان بر رعايت الزامات، انضباط ظاهري و ضوابط كاري و همچنين نظارت و كنترل فرماندهان و مسئولان بر زير مجموعه تاكيد كرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *