بازتاب صيانت در نيروي انتظامي ، توسعه خدمت رساني به مردم است

فرمانده انتظامي استان بازتاب صيانت در نيروي انتظامي را توسعه خدمت رساني به مردم دانست و گفت:‌ از مهمترين و اولين کارهايي که براي خدمت به مردم در حيطه وظايف و اختيارات نيروي انتظامي بايد صورت پذيرد، شناسايي وضعيت موجود است.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،‌سردار “كيومرث عزيزي” در قرارگاه جهادي صيانت فرماندهي انتظامي استان، لازمه تداوم پيشرفت در يك جامعه سازنده و سالم را ثبات امنيت خواند و گفت: مديريت امنيت عمومي، مديريت جمعي است و مستلزم مشارکت فعال و همه جانبه سازمان هاي دولتي، سازمان هاي مردم نهاد و عموم مردم در عرصه فرهنگ عمومي است.

وي بازتاب صيانت در نيروي انتظامي را توسعه خدمت رساني به مردم دانست و گفت:‌ از مهمترين و اولين کارهايي که براي خدمت به مردم در حيطه وظايف و اختيارات نيروي انتظامي بايد صورت پذيرد، شناسايي وضعيت موجود است.

اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: شناسايي وضعيت موجود در نوع ماموريت هاي نيروي انتظامي، نيازمند آن است كه پليس با مردم در ارتباط بوده و بر اساس نيازمندي هاي جامعه در حوزه نظم و امنيت برنامه ريزي كند.

فرمانده انتظامي استان مركزي در نظر گرفتن استعدادها،‌ نقاط قوت و نيز نقاط ضعف در انجام مطلوب ماموريت ها را گامي ديگر در عرصه خدمت رساني خواند و افزود: با شناخت نقاط قوت و با تحليل مناسب آنها، كليه فعاليت ها دچار هماهنگي شده و هدف دار خواهد بود.

اين مقام ارشد انتظامي استان مركزي آشكار بودن اثرهاي خدمت رساني به مردم را مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت:‌ از جمله مهمترين خصوصيات نهضت خدمات رساني به مردم بايد نمايان بودن اصلاحات و خدمات انجام گرفته باشد؛ به طوري که مردم به خوبي اثر اين خدمات را در زندگي روزمره خويش احساس کرده و با مجموعه تلاش هاي انجام شده در ثبات و ارتقاء‌ امنيت اجتماعي آشنا شوند.

وي به تاثير اجراي آموزش در بهسازي و صيانت نيروي انساني در نيروي انتظامي اشاره كرد و آموزش و بهسازي در ناجا را كوشش مداوم و برنامه ريزي شده براي بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني خواند و گفت:‌ آموزش در ماموريت هاي نيروي انتظامي سبب مي شود تا كاركنان بتوانند متناسب با تغييرات اجتماعي، به طور مؤثر فعاليت هايشان را ادامه داده و بر كارايي خود بيفزايند.

فرمانده انتظامي استان مركزي آموزش صيانت از كاركنان را يكي از مهمترين و مؤثرترين تدابير براي بهبود امور سازماني عنوان كرد و گفت:‌ آموزش در نيروي انتظامي يك وظيفه اساسي و يك فرآيند مداوم و هميشگي بوده و موقت و تمام شدني نيست و كاركنان در هر سطحي از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده يا مشاغل پيچيده نيازمند آموزش و يادگيري و كسب دانش و مهارت هاي جديد هستند و بايد همواره براي بهتر انجام دادن كار خود از هر نوع كه باشد، روش ها و اطلاعات جديدي كسب نمايند .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *