بازتاب صیانت در نیروی انتظامی ، توسعه خدمت رسانی به مردم است

فرمانده انتظامی استان بازتاب صیانت در نیروی انتظامی را توسعه خدمت رسانی به مردم دانست و گفت:‌ از مهمترین و اولین کارهایی که برای خدمت به مردم در حیطه وظایف و اختیارات نیروی انتظامی باید صورت پذیرد، شناسایی وضعیت موجود است.

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌سردار “کیومرث عزیزی” در قرارگاه جهادی صیانت فرماندهی انتظامی استان، لازمه تداوم پیشرفت در یک جامعه سازنده و سالم را ثبات امنیت خواند و گفت: مدیریت امنیت عمومی، مدیریت جمعی است و مستلزم مشارکت فعال و همه جانبه سازمان های دولتی، سازمان های مردم نهاد و عموم مردم در عرصه فرهنگ عمومی است.

وی بازتاب صیانت در نیروی انتظامی را توسعه خدمت رسانی به مردم دانست و گفت:‌ از مهمترین و اولین کارهایی که برای خدمت به مردم در حیطه وظایف و اختیارات نیروی انتظامی باید صورت پذیرد، شناسایی وضعیت موجود است.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: شناسایی وضعیت موجود در نوع ماموریت های نیروی انتظامی، نیازمند آن است که پلیس با مردم در ارتباط بوده و بر اساس نیازمندی های جامعه در حوزه نظم و امنیت برنامه ریزی کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در نظر گرفتن استعدادها،‌ نقاط قوت و نیز نقاط ضعف در انجام مطلوب ماموریت ها را گامی دیگر در عرصه خدمت رسانی خواند و افزود: با شناخت نقاط قوت و با تحلیل مناسب آنها، کلیه فعالیت ها دچار هماهنگی شده و هدف دار خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی آشکار بودن اثرهای خدمت رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:‌ از جمله مهمترین خصوصیات نهضت خدمات رسانی به مردم باید نمایان بودن اصلاحات و خدمات انجام گرفته باشد؛ به طوری که مردم به خوبی اثر این خدمات را در زندگی روزمره خویش احساس کرده و با مجموعه تلاش های انجام شده در ثبات و ارتقاء‌ امنیت اجتماعی آشنا شوند.

وی به تاثیر اجرای آموزش در بهسازی و صیانت نیروی انسانی در نیروی انتظامی اشاره کرد و آموزش و بهسازی در ناجا را کوشش مداوم و برنامه ریزی شده برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی خواند و گفت:‌ آموزش در ماموریت های نیروی انتظامی سبب می شود تا کارکنان بتوانند متناسب با تغییرات اجتماعی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی آموزش صیانت از کارکنان را یکی از مهمترین و مؤثرترین تدابیر برای بهبود امور سازمانی عنوان کرد و گفت:‌ آموزش در نیروی انتظامی یک وظیفه اساسی و یک فرآیند مداوم و همیشگی بوده و موقت و تمام شدنی نیست و کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده یا مشاغل پیچیده نیازمند آموزش و یادگیری و کسب دانش و مهارت های جدید هستند و باید همواره برای بهتر انجام دادن کار خود از هر نوع که باشد، روش ها و اطلاعات جدیدی کسب نمایند .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *