فرمانده انتظامی استان بازتاب صیانت در نیروی انتظامی را توسعه خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: از مهمترین و اولین کارهایی که برای خدمت به مردم در حیطه وظایف و اختیارات نیروی انتظامی باید صورت پذیرد، شناسایی وضعیت موجود است.
وی بازتاب صیانت در نیروی انتظامی را توسعه خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: از مهمترین و اولین کارهایی که برای خدمت به مردم در حیطه وظایف و اختیارات نیروی انتظامی باید صورت پذیرد، شناسایی وضعیت موجود است.
این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: شناسایی وضعیت موجود در نوع ماموریت های نیروی انتظامی، نیازمند آن است که پلیس با مردم در ارتباط بوده و بر اساس نیازمندی های جامعه در حوزه نظم و امنیت برنامه ریزی کند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی در نظر گرفتن استعدادها، نقاط قوت و نیز نقاط ضعف در انجام مطلوب ماموریت ها را گامی دیگر در عرصه خدمت رسانی خواند و افزود: با شناخت نقاط قوت و با تحلیل مناسب آنها، کلیه فعالیت ها دچار هماهنگی شده و هدف دار خواهد بود.
این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی آشکار بودن اثرهای خدمت رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: از جمله مهمترین خصوصیات نهضت خدمات رسانی به مردم باید نمایان بودن اصلاحات و خدمات انجام گرفته باشد؛ به طوری که مردم به خوبی اثر این خدمات را در زندگی روزمره خویش احساس کرده و با مجموعه تلاش های انجام شده در ثبات و ارتقاء امنیت اجتماعی آشنا شوند.
وی به تاثیر اجرای آموزش در بهسازی و صیانت نیروی انسانی در نیروی انتظامی اشاره کرد و آموزش و بهسازی در ناجا را کوشش مداوم و برنامه ریزی شده برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی خواند و گفت: آموزش در ماموریت های نیروی انتظامی سبب می شود تا کارکنان بتوانند متناسب با تغییرات اجتماعی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی آموزش صیانت از کارکنان را یکی از مهمترین و مؤثرترین تدابیر برای بهبود امور سازمانی عنوان کرد و گفت: آموزش در نیروی انتظامی یک وظیفه اساسی و یک فرآیند مداوم و همیشگی بوده و موقت و تمام شدنی نیست و کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده یا مشاغل پیچیده نیازمند آموزش و یادگیری و کسب دانش و مهارت های جدید هستند و باید همواره برای بهتر انجام دادن کار خود از هر نوع که باشد، روش ها و اطلاعات جدیدی کسب نمایند .