سارقان لوازم داخلي خودرو در کن به دام افتادند

رئيس کلانتري 142 کن از دستگيري دو سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده کن و شهران خبر داد و گفت: اين متهمان در بازجويي هاي انجام شده به 39 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس در اين خصوص  گفت:در پي شکايت يکي از شهروندان در خصوص سرقت مدارکش از داخل خودرو و اينکه سارق طي تماسي اعلام کرده حاضر است در قبال دريافت پول، مدارک را به وي بازپس دهد، پرونده اي در کلانتري تشکيل و تيمي از ماموران براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

وي افزود: در بررسي هاي انجام شده محل و نحوه تماس سارقان با مالباخته مشخص شد که اين سارقان تا کنون در چند مرحله اقدام به سرقت کرده و هر بار پس از تماس با مالباخته اقدام به اخاذي از وي مي کنند.

سرهنگ يوسفبند ادامه داد: به اين ترتيب با هماهنگي مقام قضائي با سارقان قراري صوري ترتيب داده شد و زماني که متهمان در محل حاضر شدند هر دوي آنها از سوي ماموران دستگير و به کلانتري منتقل شدند.

رئيس کلانتري 142 کن بيان کرد: متهمان ابتدا سعي داشتند با تناقض گويي و منحرف کردن موضوع از دست قانون بگريزند اما زماني که با ادله و مستندات قانوني و همچنين با مالباخته روبرو شدند به ناچار لب به اعتراف گشودند و در نهايت به جرايم خود، مبني بر سرقت لوازم و مدارک شهروندان و اخاذي از آنها در قبال واگذاري مدارک اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ يوسفبند متهمان به 39 فقره سرقت به اين شيوه اعتراف کردند و پس از تکميل پرونده با دستور قضائي براي تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *