رضايت مقام معظم رهبري از ناجا، مرهون زحمات کارکنان و همسران آنها است

فرمانده نيروي انتظامي ضمن قدرشناسي از نقش همسران فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي، نقش آنها را بسيار مهم، موثر و ارزنده خواند گفت: رضايت مقام معظم رهبري از ناجا، مرهون زحمات کارکنان و همسران آنها است.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبري پليس، سردار” حسين اشتري” در دوره بصيرت استان قم و در جمع همسران فرماندهان و مسئولان ناجا، با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري(مدظله العالي) که فرمودند امنيت از ارکان اصلي کشور است و نيروي انتظامي مهمترين نقش را در امنيت برعهده دارد، اظهارداشت: ناجا افتخار نظم، امنيت و آرامش را برعهده دارد.

وي افزود: کشور ما به برکت خون شهداء، رهبري داهيانه امام (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، همکاري و هماهنگي سازمان ها و نهادهاي نظامي و انقلابي و نيز عنايت پروردگار از امنيت کامل برخوردار است و در اين امنيت نيروي انتظامي نقش اصلي و کليدي را برعهده دارد.

فرمانده ناجا تاکيد کرد: رضايت مقام معظم رهبري از نيروي انتظامي را مرهون زحمات شما و همسرانتان مي دانم، اقدامات اين نيرو براي آرامش و آسايش مردم است که اين به نوبه خود کاري بزرگ به شمار مي آيد.

سردار اشتري به حضور گسترده نيروي انتظامي در اقصي نقاط کشور اشاره کرد و گفت: ماموريت هايي که اين نيرو برعهده دارد، هيچ سازماني ندارد.

وي ضمن قدرشناسي از نقش همسران فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي، نقش آنها را بسيار مهم، موثر و ارزنده خواند و افزود: واقعاً همسران شما ولايتمدار، کارآمد، متدين و از بهترين ها هستند، دل آنها مالامال از خدمت است؛ به عنوان فرمانده هيچ دل نگراني از آنها ندارم و به تعبير مقام معظم رهبري (مدظله العالي) کساني که در نيروي انتظامي زحمت مي کشند مجاهدين في سبيل الله هستند که اين تعبير خيلي بزرگي است.

فرمانده ناجا ادامه داد: نقش خانواده در موفقيت فرماندهان بسيار موثر است، به تازگي که خدمت مقام معظم رهبري رسيديم سه بار اظهار رضايت کردند، فکر مي کنم ايشان فرمودند نقش همسران در اين موفقيت ها 50 درصد مهم بوده که از طرف من از آنها تشکر کنيد.

سردار اشتري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه نيروي انتظامي در سال 25 ميليون خدمت ارائه مي دهد، افزود: گرچه کار ما اجرايي و عملياتي است و خدماتي نيست ولي خدمتي که به مردم ارائه مي دهيم از ساير دستگاه ها بيشتر است .

فرمانده ناجا با بيان اينکه در پنج ماهه نخست امسال، 13 ميليون تماس با پليس گرفته شده، گفت: طي اين مدت، 450 هزار تماس با 197برقرار شد که به همه آنها پاسخ داده شده و 80 الي 90 درصد تماس ها رسيدگي شد که اين امر حاکي از ارتباط استثنائي نيروي انتظامي با مردم است .

وي با بيان اينکه باب شهادت تنها در اين نيرو باز است و اين افتخار نصيب هر کسي نمي شود، گفت: علي رغم اينکه 25 درصد به ماموريت هاي ناجا اضافه شد، 50 درصد شهداي ما کاهش پيدا کرده است؛ با آموزش هاي لازم و استفاده از ابزار درصدد هستيم که کمترين خسارت را نيرو در ماموريت ها متحمل شود.

سردار اشتري، آرامش در خانواده را رکن و اساس يک مديريت خوب دانست و افزود: اين آرامش تاثير مستقيم در عملکرد فرماندهان دارد، اگر نقش پشتيباني کننده و همراهي و هماهنگي همسران شما نباشد موفقيتي در کار نيست.

فرمانده ناجا با اشاره به قيام اباعبدالله الحسين (ع) و همراهي خانواده ايشان در اين حرکت عظيم، ابراز داشت: با نگاهي به زواياي قيام اباعبدالله الحسين (ع) پي به اتحاد و همبستگي اعضاي خانواده ايشان مي بريم بنابراين اگر هر کاري را با هم انجام دهيم قطعاً موثر است؛ هر چقدر عشق به کشور و ولي امر و امامتان داريد بايد اين همبستگي ادامه دهيد.

وي خطاب به فرماندهان ناجا و همسران آنها، گفت: بايد مراقب دشمن باشيد، دشمن امروز خانواده را هدف گرفته خصوصاً خانواده هايي که پاسدار ارزش ها در خط ولايت رهبري هستند؛ مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بارها در فرمايشات خود تاکيد کردند که مراقب شبيخون، تهاجم و ناتوي فرهنگي باشيد.

سردار اشتري با تاکيد بر سبک زندگي اسلامي، ادامه داد: بايد در رفت و آمدهايمان الگو باشيم و سبک زندگي اسلامي را به نمايش بگذاريم تا خدايي ناکرده به سبک زندگي غربي و تجملات نرويم که اين ابعاد مختلف دارد.

وي خاطرنشان کرد: رفتار، اخلاق، برخورد ساده زيستي و … از جمله مولفه هايي است که در آرامش خانواده ها نقش دارد.

فرمانده ناجا در پايان ضمن تقدير از خانواده هاي فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي، تاکيد کرد: رضايتي که مقام معظم رهبري از نيروي انتظامي اعلام فرمودند را مرهون زحمات شما و همسرانتان مي دانم

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *