تمامی صادرکنندگان ممتاز کشوری سال ۱۳۹۵ مشتری بانک توسعه صادرات هستند

۱۰۰ درصد صادرکنندگان ممتاز کشوری و دارندگان مدال افتخار صادرات که در مراسم بیستمین سالروز ملی صادرات از سوی رییس جمهوری تقدیر شدند، مشتری بانک توسعه صادرات هستند.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، پنج مشتری ممتاز کشوری شامل صاایران، فراب، شکوه بناب، یاتااکسپرس، ممتاز سهند که در روز ملی صادرات مورد تجلیل قرار گرفتند، مشتری بانک توسعه صادرات هستند.
دراین مراسم ، سه شرکت پویندگان راه سعادت، فرآورده های لبنی کاله و شیرین عسل نیز موفق به دریافت مدال افتخارصادرات سال ۱۳۹۵ شدند که هر سه مشتری بانک توسعه صادرات محسوب می شوند.
از مجموعه ۵۰ صادرکننده نمونه ملی سال ۱۳۹۵، تعداد ۴۱ شرکت درصد از جمله مشتریان بانک توسعه صادرات بوده اند و از خدمات و تسهیلات این بانک بهره مند شده اند. این تعداد ۸۲ درصد صادرکنندگان نمونه ملی را به خود اختصاص می دهند.
در این مراسم که با حضور رییس‌جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف و جمعی از تجار و بازرگانان کشور برگزار شد، از ۳ شرکت مدال‌آور، ۵ شرکت صادرکننده ممتاز و ۵۰ شرکت نمونه صادراتی تجلیل شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *