دستور ویژه سردار اشتری در مورد دختربچه لرستانی/ ناجا هزینه‌های درمانی «نازیلا» را تأمین می‌کند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: تمامی مراحل درمانی نازیلا دختربچه بیمار لرستانی به‌دستور مستقیم سردار اشتری فرمانده ناجا تأمین می‌شود.

 سردار محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان ظهر امروز در حاشیه عیادت از «نازیلا» دختربچه لرستانی که در منزل پدر این دختربچه انجام شد، اظهار داشت: پس‌ازاینکه خبر بیماری نازیلا و ناتوانی خانواده وی در درمان این بیماری از خبرگزاری تسنیم منتشر شد، این خبر توسط سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور مشاهده شد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: سردار اشتری بلافاصله دستور پیگیری و رسیدگی به وضعیت “نازیلا” را به ما ابلاغ کردند و بنا به دستور فرماندهی ناجا ما امروز به‌همراه معاون بهداری نیروی انتظامی و جمعی از معاونان، در منزل خانواده نازیلا حاضر شدیم تا از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شویم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد تا همه هزینه‌های درمان بیماری نازیلا را به‌عهده بگیرد و با امکاناتی که در اختیار دارد مشکلات آنها را مرتفع کند.

سردار قنبری، فرمانده نیروی انتظامی لرستان ضمن اعطای هدایایی نقدی به خانواده نازیلا، تمامی روند درمانی نازیلا را به‌عهده گرفتند و برای رفع مشکلات درمانی این دختر هفت‌ساله و پرداخت هزینه‌های درمان آن، قول مساعد دادند.

24 فروردین‌ماه خبرگزاری تسنیم در قالب گزارشی با عنوان ” خانه‌نشینی دختربچه 7ساله لرستانی براثر بیماری/ هزینه درمان نازیلا بیش از درآمد خانواده است” به تشریح مشکلات یکی از خانواده‌ای دردمند استان لرستان پرداخته که واکنش‌های مختلفی در میان مردم و مسئولان کشور داشته است.

کودک این خانواده از بدو تولد تاکنون که در سن هفت‌سالگی به سر می‌برد، با یک بیماری پوستی ناشناخته دست‌وپنجه نرم می‌کند و در این سن کم به‌جای شور و شوق‌های کودکانه باید درد و رنج‌های جسمی و روحی فراوانی را تحمل کند، از طرفی هزینه‌های سنگین درمان او کمر پدر جوان خانواده را خم کرده است چراکه هزینه‌های درمان نازیلا و خواهر بزرگ‌ترش که او نیز دچار ریزش موی شدید و زخم‌هایی بر روی پوست سرش شده در برخی موارد بیشتر از درآمد خانواده است و آنها از ادامه روند درمان فرزندان خود عاجز شده‌اند.

خواهر بزرگ‌تر نازیلا دو سال است که زخم‌هایی روی سرش ایجاد شده و این زخم‌ها که به‌اندازه یک سکه فلزی است، در برخی از قسمت‌های سرش سبب ریزش مو و تاسی شده است.

خبرگزاری تسنیم از این مسئولیت‌پذیری و اقدام خداپسندانه سردار اشتری و نیز حضور به‌موقع سردار قنبری و معاونان وی به‌منظور رفع مشکلات مالی خانواده نازیلا در درمان بیماری فرزندشان تقدیر و تشکر می‌کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *