نيروي انتظامي پايگاه قوي جمهوري اسلامي ايران است

مديرکل سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري با بيان اينکه ناجا پايگاه قوي جمهوري اسلامي ايران است، گفت: ناجا به عنوان نوک پيکان امنيت کشور مورد توجه مقام معظم رهبري، مسئولان نظام و مردم است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، “محمدتقي ايراني” در ديدار فرمانده انتظامي خراسان شمالي با اشاره به برگزاري کنگره سرداران و سه هزار شهيد استان، برگزاري اين کنگره را نقطه عطفي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت دانست و از فعاليت گسترده نيروي انتظامي در تدوين، هماهنگي و تامين نظم و امنيت اين کنگره تقدير و تشکر کرد.

اين مقام مسئول در ادامه با بيان اينکه ناجا پايگاه قوي جمهوري اسلامي ايران است، بيان داشت: نيروي انتظامي به عنوان نوک پيکان امنيت کشور مورد توجه مقام معظم رهبري، مسئولان نظام و مردم است.

وي با اشاره به امنيت خراسان شمالي، افزود: اين استان عليرغم داشتن مرز مشترک و حضور قوميت ها و اقليت هاي مذهبي مختلف، به برکت خون شهدا و ايثارگران، تدابير مسئولان، تلاش هاي نيروي انتظامي و ساير نيروهاي امنيتي، نظم و امنيت مثال زدني دارد.

مديرکل سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان شمالي با بيان اينکه نيروي انتظامي استان شبانه روز به مردم خدمت مي کند، خاطرنشان کرد: تجهيزات، امکانات و نيروي انساني بايد در اختيار استان باشد تا اين امنيت مطلوب همچنان پايدار و برقرار بماند.

ايراني با بيان اينکه فرمانده انتظامي خراسان شمالي، فردي اخلاق مدار و مقرراتي هستند، تصريح کرد: همه ما بايد به عنوان يک مجموعه در استان به وظايف قانوني و شرعي خود عمل کنيم که عمل به اين تعامل سبب آرامش و آسايش مردم اين سرزمين خواهد شد.

وي در ادامه با بيان اينکه نيروي انتظامي متدين و ولايتمدار زير نظر فرماندهي معظم کل قوا از امتيازات جمهوري اسلامي ايران است، افزود: اين ويژگي را پليس ساير کشورها ندارند چرا که نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران از ولايت سرچشمه مي گيرد.

مديرکل سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان شمالي با اشاره به رعايت چارچوب امنيت و تعابير امنيتي در کشور، گفت: لطف خداوند و عنايت الهي، بزرگترين تکيه گاه نيروي انتظامي بوده و مايه پيروزي ما در اين سالها و دوران دفاع مقدس، تقوا و ايماني است که نيروهاي نظامي و انتظامي به خداوند و دين اسلام دارند.

ايراني با اعلام آمادگي براي کمک به تقويت نيروي انتظامي و ايجاد اين پايگاه قوي ،خاطرنشان کرد: امروز شاهد ناامني در کشورهاي همسايه و حتي اروپا هستيم اما ايران ،محل امنيت و آرامش نه تنها در خاورميانه بلکه در کل دنيا است.

سردار”عليرضا مظاهري” فرمانده انتظامي استان نيز در اين ديدار با ضمن تسليت ايام حزن و اندوه ماه محرم، گفت: امروز يکي از مقولاتي که بسيار حائز اهميت بوده و همه تحليل گران داخلي و خارجي روي آن تاکيد زيادي دارند بحث امنيت در ايران است.

وي با بيان اينکه به فرمايش مقام معظم رهبري در دنياي آشوب امروزي، ايران از يک حصار امنيتي مطلوبي برخوردار است، افزود: فرماندهي معظم کل قوا در ديدار فرماندهان انتظامي در هفته ناجا، امنيت را يکي از ارکان مهم نظام اسلامي و ناجا را نيز رکن اصلي برقراري امنيت بيان کردند.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه امنيت امروز نظام اسلامي به برکت خون شهدا، ايثارگران و صبر و مقاومت خانواده اين عزيزان است، بيان داشت: امنيت مطلوب خراسان شمالي با همراهي و همدلي همه مسئولان، دستگاه هاي امنيتي، نيروهاي مسلح و مردم شهيدپرور استان به دست آمده است.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي با اشاره به جايگاه مطلوب نيروي انتظامي نزد مسئولان و مردم، تاکيد کرد: کارکنان ناجا بايد با توجه به حمايت گسترده مردم، مسئولان و مقام معظم رهبري بيش از گذشته خود را وقف خدمت کنند.

سردار مظاهري با تشريح عملکرد شش ماهه فرماندهي انتظامي خراسان شمالي، خاطرنشان کرد: با تلاش هاي شبانه روزي کارکنان انتظامي خوشبختانه سرقت هاي مسلحانه و سرقت بانک ها و طلافروشي ها در اين مدت به صفر رسيده و جرايم مهم نيز 10 درصد در استان کاهش داشته است.

وي با بيان اينکه مردم با يک احساس امنيت مطلوب به کار خود مشغول هستند در سايه حمايت همه جانبه مردم و مسئولان و شوراي تامين اتفاق افتاده است، يادآور شد: مقام معظم رهبري در ديدار با فرماندهان انتظامي تاکيد داشتند که همه مردم، مسئولان و دستگاه ها موظفند به نيروي انتظامي کمک کنند.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي در پايان با اشاره به تعامل و ارتباط خوب بين ناجا و ساير سازمان ها، افزود: امنيت مطلوب داخل شهرها و همچنين مرز استان را نتيجه تعامل و حمايت هاي خوب فرمانداران شهرستان ها با نيروي انتظامي دانست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *