جاساز بيش از يك ميليون و 800هزار نخ سيگار قاچاق در بار علوفه

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از کشف تعداد يک ميليون و 870 هزار نخ سيگار قاچاق که زير بار علوفه يك كاميون بنز جاساز شده بود خبر داد .

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبري پليس سرهنگ “حسن ياردوستي” گفت:ماموران انتظامي شهرستان اصفهان پس از دريافت خبري مبني بر اينكه فردي قصد دارد يك محموله سيگار قاچاق را از شمال غرب كشور به اين استان وارد كند پيگيري موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.

وي افزود:ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به يكي از ورودي هاي استان اصفهان اعزام و كاميون فرد قاچاقچي را شناسايي و متوقف كردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو كه حامل بار قانوني علوفه بود تعداد يك ميليون و 870 هزار نخ سيگار قاچاق كه زير بار جاساز شده بود كشف شد.

سرهنگ ياردوستي با اشاره به اينكه در اين عمليات سه قاچاقچي دستگير شدند اظهار داشت: در اين خصوص پرونده تشكيل و هر سه متهم تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان ارزش اين محموله كشف شده را 6 ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام كرد و از شهروندان خواست : در صورت آگاهي از هرگونه فعاليت قاچاقچيان با تماس به موقع با 110 ، پليس را در برخورد با قاچاقچيان کالا و ارز ياري کنيد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *