سردار جلالی: لبخند سیاستمداران به پشتوانه قدرت دفاعی است

[ad_1]

به گزارش سادس:

رئیس سازمان پدافند غیر عامل تاکید کرد لبخند سیاستمداران ما به پشتوانه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی است نه غفلت.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل در جشنواره علمی سلمان فارسی که در دانشگاه جامع امام حسین برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت:
این جشنواره با هدف ارتقای علمی حوزه پدافند غیر عامل برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دفاع امری طبیعی و ذاتی است و در مفاهیم دینی به وجوب دفاع تاکید شده است گفت: تحولات در حوزه تهدید و جنگ وصل به دانش است لذا تهدیدات دایم در حال تغییر و پیچیده شدن است.

سردار جلالی تاکید کرد: باید تولید کنیم تا با بازدارندگی و ترس در دشمنان بتوانیم صلح را ایجاد کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل ضمن بیان این مطلب که سیاستمداران جهانی امروز از قدرت هوشمند استفاده می‌کنند که مولفه‌های مختلفی دارد،تصریح کرد: دستورات قرآن ما را ملزم به افزایش قدرت می‌کند.

جلالی پایش قدرت را نیز موضوع مهمی دانست و اظهار داشت: اینکه ما قدرت داشته باشیم ولی دشمن برداشتی از آن نداشته باشد و بر اساس توان نظامی خود برنامه ریزی کند برای ما بازدارندگی ایجاد نمی‌کند.

وی حمله صدام به ایران را مصداق بی خبری از توان نظامی ما از سوی صدام عنوان کرد و گفت: نمایش قدرت بخشی از قدرت است که باید انجام شود تا دشمنان برداشت متوهمانه از توان خود و ما نداشته باشند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل نمایش بخشی از شهرهای موشکی را در راستای این موضوع ارزیابی کرد و ادامه داد:  اگر بر لب سیاستمداران ما لبخند است به پشتوانه قدرت دفاعی است نه غفلت.

«البته بخشی از توان نظامی ما هم برای غافلگیری دشمنان باید مخفی بماند، اینکه دشمنان ما حمله زمینی علیه ما را منتفی می دانند به خاطر لبخند سیاسی نیست بلکه به خاطر دفاع مستحکم نظامی در حوزه زمینی است.»

جلالی اضافه کرد: امنیت پایدار ایجاد شده حاصل تلاش های بی وقفه در حوزه دفاعی و پدافند غیر عامل است.

وی تاکید کرد: تهدیدات امروز در ترکیب و طیف متنوعی علیه ایران صورت می‌گیرد و در این دوره، تهدیدات در حال پوست اندازی است.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *