فرگوسن: رونالدو خودش رونالدو شد، او بهترین بود

[ad_1]

به گزارش سادس:

سرمربی پیشین شیاطین سرخ از فوق‌ستاره پرتغالی رئال‌مادرید به عنوان بازیکنی شگفت‌انگیز یاد کرد.

 به گزارش مشرق، سرالکس فرگوسن که شب گذشته (جمعه) در شهر نورنبرگ آلمان، جایزه «والتر بنسمان» – جایزه فرهنگی فوتبال – را بابت دستاوردهایی که در دوران مربیگری‌اش داشته، دریافت کرد، به تمجید از شاگرد پیشین خود پرداخت که بین سال‌های 2003 تا 2009 در منچستریونایتد به شهرت جهانی رسید.

فرگوسن در تمجید از ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها گفت: رونالدو نمونه بارز کسی است که خودسازی کرده است. خیلی راحت می‌توانم بگویم که من رونالدو را رونالدو کردم، خیلی از مربیان ممکن است که بگویند من فلان بازیکن را تبدیل به بازیکن امروزی کردم، ولی رونالدو خودش رونالدو شد. ما تنها در منچستریونایتد ابزار لازم و سکوی پرتاب را در اختیارش قرار دادیم. اخلاق کاری و تمرینی کریس فوق‌العاده بود. او بهترین بازیکن بود. رونالدو شگفت‌انگیز بود.

وی عنوان کرد: بازیکنان شگفت‌انگیزی همچون پل اسکولز، رایان گیگز و اریک کانتونا را در منچستریونایتد داشتیم، اما رونالدو چیز دیگری بود.

رونالدوی 31 ساله پیش از اینکه در سال 2009 به عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن آن دوره راهی رئال‌مادرید شود، در 292 بازی از رقابت‌های مختلف که برای شیاطین سرخ انجام داد، 118 گل به ثمر رساند.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *