دعوت از فرزندان شهدا در یک جمع خودمانی

[ad_1]

به گزارش سادس:

«امیر قلیچ خانی» گفت: وفاق بین فرزندان شهدا یک جریان بزرگ اجتماعی است و از فرزندان شهدا برای حضور در «هیات شهدای اسلام» دعوت می‎کنیم.

گروه جهاد و مقاومت مشرق – دعوت از فرزندان شهدا در یک جمع خودمانی«امیر قلیچ خانی» فرزند سردار شهید «مهدی قلیچ خانی» و مسئول هیات فرزندان شهدای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به اهداف شکل گیری هیات فرزندان شهدای اسلام اظهار داشت: خالی بودن جریان فرهنگی در بحث شهادت پدران فرزندان شهدا باعث شد تا فرزندان شهدا دور هم جمع شوند و یادمان نرود عزتی که امروز داریم از پدرانمان است. از این رو قرار شد هر ماه یک بار کنار هم جمع شویم.

وی افزود: با متولیان آستان مقدس امام زاده صالح(ع) تجریش صحبت کردیم و عنوان کردیم ما به برکت وجود برادر امام رضا(ع) و شما به برکت پدران شهید ما اجازه برگزاری جلساتی را در امام زاده صالح(ع) بدهید؛ از این رو جلساتی را در اول هر ماه قمری برگزار کردیم که در ابتدا این هیات با 15 نفر از فرزندان شهدا شکل گرفت.

قلیچ خانی تصریح کرد: بعد از برگزاری چند جلسه تصمیم گرفتیم سالگرد پدرانی که در آن ماه به شهادت رسیده اند را برگزار کنیم. از دی ماه این کار آغاز و 13 جلسه از هیات فرزندان شهدا برگزار شد و 480 مراسم سالگرد گرفتیم.

وی با اشاره به تقدیر از جانبازان دفاع مقدس در هیات فرزندان شهدای اسلام بیان کرد: از بهمن ماه سال 94 برای وفاق بیشتر فرزندان شهدا با جانبازان در هر مراسم از سه جانباز به نیابت ازهمه جانبازان و از طرف پدران شهیدمان تقدیر کردیم که تا به امروز حدود 27 جانباز تقدیر شده اند. جانباز تقدیر شده در تیرماه مقام معظم رهبری بود که می توان گفت بهترین برنامه اجرایی این هیئت شد. ما به عنوان فرزندان انقلاب با تقدیر از مقام معظم رهبری یادآور شدیم انقلاب به برکت خون شهدا و جانبازان قدرتمند است و شخص اول نظام نیز خود از ایثارگران است.

فرزند سردار شهید مهدی قلیچ خوانی عنوان کرد: برای تثبیت هیات افتخار حضور مسوولین ایثارگر را داشتیم. یک ماه از سردار علی فضلی به عنوان جانباز دعوت کردیم در ماه های بعدی از سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام قمی به عنوان فرزند شهید قمی از دکتر محسن اسماعیلی و حجت الاسلام ابوترابی برای حضور در محفل فرزندان شهدا دعوت به عمل آوردیم.

وی با دعوت از فرزندان شهدا برای حضور در هیات فرزندان شهدای اسلام گفت: وفاق بین فرزندان شهدا یک جریان بزرگ اجتماعی است. حضور فرزندان شهدا در این محفل برای ما مهم است چرا که این جمع را متعلق به خودمان می دانیم.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *