29 فروردين ؛ روز پاسداشت شجاعت و دلاوري‌هاي ارتش غيرتمند

نيروي انتظامي، 29 فروردين؛ را يادآور حماسه و پايمردي ارتش انقلابي دانست و گفت :امروز، اقتدار نظامي و صلابت مثال زدني ملت بزرگ ايران اسلامي در قامت استوار” ارتش” به عنوان بخشي از خيل عظيم نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، در مقابله با هرگونه تهديد احتمالي استکبار جهاني متبلور است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه‌‌اي با گراميداشت 29 فروردين مصادف با “روز ارتش جمهوري اسلامي”، اقتدار و آمادگي همه‌جانبه نيروهاي مسلح براي مقابله با تهديدات را مايه امنيت، آرامش کشور و عامل يأس و نااميدي جبهه دشمن در دستيابي به اهداف شوم و شيطاني عليه ايران اسلامي دانست.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است؛

29 فروردين، يادآور حماسه و ايثار غيور مردان ارتش جمهوري اسلامي ايران در حفظ و حراست از استقلال و تماميت ارضي کشور است. دليرمردان در چنين روزي سرافرازانه بيعتي جاودانه با رهبر و مقتدايشان حضرت امام خميني (ره) بستند و حماسه جاوداني را در تاريخ پرافتخار اين سرزمين رقم زدند.

ايثار، رشادت، ايمان، صلابت و اقتدار همچون نگيني بر پيشاني اين نيروي انقلابي و مردمي مي‌درخشد، نيرويي مجاهد و فداکار که امام عزيز (ره ) و رهبري معظم و حکيم انقلاب همواره از آن به عنوان پشتوانه و دژ مستحکم دفاعي، حامي، همراه و حافظ هميشگي انقلاب ياد کرده‌اند.

ارتش در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهيد، جانباز و ايثارگر را در راه حفظ عزت و استقلال ميهن اسلامي و شرافت ملت ايران تقديم کرد و امروز، ارتش توانمند جمهوري اسلامي ايران به مدد تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس و با بهره‌مندي از نيروهاي متعهد و متخصص، بکارگيري ابزارها و ادوات نظامي پيشرفته، مجهز شدن به دانش و فناوري‌هاي روز دنيا، توانسته است به عنوان يکي از برجسته‌ترين و کارآمدترين ارتش ها در بين نيروهاي مسلح منطقه و جهان مطرح باشد.

در اين بيانيه تاکيد شده است؛ تلاش‌هاي خستگي ناپذير اميران سرافراز ارتش به ويژه شهيد سرافراز ” امير سپهبد علي صياد شيرازي” در تعميق، توسعه وحدت و تعامل بين ارتش و سپاه، با گذر زمان آشکار‌تر شده و تجربه‌اي بديع و منشور الهام بخش را فرا روي شيفتگان عزت و سربلندي و اقتدار ايران اسلامي و به ويژه نسل جديد نيروهاي مسلح قرار داده است.

در دنياي امروز که استکبار جهاني با همدستانش به دنبال مهار اقتدار و نهايتا ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي هستند، بي‌شک اقتدار ارتش جمهوري اسلامي ايران نقش بسزايي را در خنثي کردن توطئه‌هاي داخلي و خارجي دشمنان خواهد داشت.

نيروي انتظامي ضمن تبريک فرارسيدن روز ارتش و با تجليل از مقام شامخ شهداي ارتش جمهوري اسلامي ايران در طول دفاع مقدس و در ميدان‌هاي دفاع از استقلال و تماميت ارضي کشور تاکيد دارد، ترديدي نيست که مجموعه نيروهاي مسلح ‌اعم از ارتش، سپاه، نيروي انتظامي، وزارت دفاع و نيز بسيج مردمي‌ با پيروي از منويات راهبردي مقام معظم فرماندهي کل قوا حضرت آيت الله امام خامنه اي (مدظله العالي) و بهره مندي از تجارب تاريخي، درک درست از الزامات و مقتضيات زماني؛ نظام سلطه و تمامي بدخواهان ايران اسلامي را چون هميشه مقهور عظمت، صلابت و اقتدار خود خواهد کرد. انشاءا…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *