بانک صنعت و معدن براساس تجربه ۶٠ ساله خود،‌آگاهانه و علمی از صنایع حمایت می کند

علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با مصطفی سالاری استاندار بوشهر گفت: بانک صنعت و معدن بر اساس تجربه ۶٠ ساله خود ، آگاهانه و به روش علمی از صنایع کشور حمایت می کند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، افخمی، در این دیدار که با حضور مدیران دستگاه های دولتی و اداری استان برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: این بانک براساس یک برنامه توسعه ای و جامع نگر از صنایع کوچک ، متوسط و بزرگ حمایت کرده و بر اساس راهبردهای خود به طور همه جانبه در خدمت صنایع خواهد بود.
وی با اشاره به سرمایه گذاری های بانک صنعت و معدن در صنایع فولاد، پتروشیمی ، راه آهن و نیروگاه تصریح کرد: استان بوشهر به خاطر موقعیت سوق الجیشی برای این بانک از اهمیت زیادی برخوردار است و این بانک تمام توان خود را برای راه اندازی و به بهره برداری رساندن طرح های صنعتی و تولیدی استان به کار می گیرد.
وی خاطر نشان ساخت: ما حاضر به حمایت از همه صنعتگران استان بوشهر هستیم و حاضریم در طرح های صنایع دریایی و غذایی این استان که قابلیت عرضه در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد سرمایه گذاری کرده و تسهیلات لازم را اعطا کنیم.
در ادامه این نشست مصطفی سالاری استاندار بوشهر ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه گفت: بسیار خوشحالیم که که می بینیم مدیران ارشد بانک صنعت و معدن امروز در این استان مهمان ما هستند و آمده اند تا امکانات و ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان را مشاهده کنند.
وی افزود : برای ما جای بسی خوشحالی است که بانک شما در تعدادی از طرح های تولیدی این استان سرمایه گذاری کرده و تسهیلات پرداخت کنند و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه استان بوشهر داشته باشد.
استاندار بوشهر با اشاره به برخی از محرومیت ها و عقب ماندگی های تاریخی در این استان افزود : امیدواریم که عملکرد قابل تقدیر بانک صنعت و معدن سرلوحه سایر بانک ها و موسسات اعتباری قرار گیرد و آنها نیز با مشوق های لازم به میدان کمک به صنایع مختلف استان بوشهر بیایند و با اعطای تسهیلات سعی کنند زمینه های لازم را برای توسعه صنعتی استان فراهم کنند.
استاندار بوشهر در خاتمه اظهار امیدواری کرد که همکاری فیمابین بانک صنعت و معدن و ادارات این استان و سرمایه گذاران بوشهر بیش از بیش افزایش یابد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *