تقدیر مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از بانک صادرات ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از عملکرد و رویکرد مطلوب و موثر بانک صادرات ایران در زمینه بازنشستگان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق با ارسال لوح تقدیر خطاب به سیاوش زراعتی مدیر عامل این بانک از تعامل و همکاری های صمیمانه و راهگشای بانک صادرات ایران تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از پیام اسلامیان آمده است:«استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلاء سربلندی آن، مرهون تلاش های ارزنده مدیران کارآمد و لایق است. خدای بزرگ را سپاسگذارم که به ما توفیق خدمت به بهترین بندگانش را در یکی از مهمترین عرصه های تاریخ عنایت فرمود، چرا که به فرموده امام حسین (ع): «همانا نیازمندیهای مردم به شما از نعمت های خدا به شماست. بنابراین از این نعمتها دلگیر نشوید.»

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده است به نمایندگی از جامعه بازنشستگان و پیشکسوتان کشوری که در عرصه های گوناگون اندیشه ای جز خدمت گذاری نداشته اند، از اقدام ارزشمند جنابعالی و همکاری صادقانه همکاران گرامی آن جناب در تأمین منابع لازم به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به این عزیزان و پیشکسوتان، تشکر و قدردانی می نمایم.»

شایان توجه است بانک صادرات ایران با ارائه خدمات بانکی به بیش از ٢ میلیون بازنشسته کشوری، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیش از ٢۵٠ هزار بازنشسته، نقش بسزایی در تامین رفاه این قشر گرانقدر دارد و در زمینه ارایه خدمات و تسهیلات به بازنشستگان کشوری، عملکرد مطلوب و قابل تقدیری داشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *