آمادگي کامل پليس قم براي خدمت به زائران در زائران

رئيس پليس راه استان با اشاره به افزايش تردد خودروها در محورهاي مواصلاتي استان قم همزمان با ايام اربعين، بر لزوم آمادگي کامل اين پليس در جهت خدمت رساني به زائران حسيني(ع)تاکيد کرد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ”اردشير جمشيدي راد”با اشاره به اينکه استان قم شاهراه مواصلاتي 17 استان کشور است و در 6 ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزايش تردد مواجه بوده است، اظهارداشت: در ايام اربعين، تردد خودرو در محورها به اوج خود مي رسد.

وي گفت: بيش از سه هزار دستگاه وسيله نقليه عمومي از محورهاي اين استان به سمت استان هاي جنوبي و غربي تردد دارند؛ آزاد راه “قم-تهران”و محور”قم-سلفچگان” که شلوغ ترين محور استان هستند،‌ مجهز به دوربين هاي کنترل سرعت شده اند.

رئيس پليس راه استان قم با بيان اينکه پليس نمي خواهد خودرو کسي توقيف شود و اين بستگي به خود راننده دارد که قوانين را رعايت کند يا نه، تاکيد کرد: در ايام اربعين، خودرو رانندگان متخلف 72 ساعت به پارکينگ منتقل مي شود و هدف ما تامين امنيت ترافيکي در محورهاست .

سرهنگ جمشيدي راد اضافه کرد: استفاده از تيم هاي کنترلي و بازرسان نامحسوس تحت عنوان مسافر را در دستور کار داريم تا چنانچه خودرويي مرتکب تخلف شود در اولين پاسگاه به تخلف آن رسيدگي شود .

رئيس پليس راه استان قم با بيان اينکه تمام گشت هاي پليس راه استان به دوربين هاي کنترل سرعت دستي مجهز هستند، گفت: تخلفات حادثه ساز مشمول مرور زمان نمي شود يعني در هرلحظه پليس مي تواند خودرو راننده متخلف را متوقف کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *