لازمه برقراری امنیت اقتدار همراه با عدالت است

استاندار گفت: لازمه برقراری امنیت اقتدار همراه با عدالت است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، “محمدعلی نجفی” در همایش روسای کلانتری و پاسگاه های استان گیلان، نقش پلیس را در جامعه اساسی دانست و اظهارداشت: نیروی انتظامی حضوری انکارنشدنی در جامعه دارد، افزود: ارتباط قوی با مردم و حضور پلیس در جامعه موجب ثبات در نقاط مختلف استان شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی، بیان داشت: لازمه برقراری امنیت، اقتدار همراه با عدالت است.

استاندار گیلان با بیان اینکه برخورد با کالای قاچاق از اولویت های پلیس است، گفت: در زمینه برخورد با قاچاق کالا، آمار و ارقام مربوط به کشف ها به روشنی نشان از قدرت دقت و حساسیت نیروی انتظامی دارد.

وی با اشاره به حضور ۳۴ میلیونی مسافران و گردشگران به استان، خاطرنشان کرد: پلیس در صف اول هدایت مسافران و احترام به آنها قرار دارد.

نجفی با بیان اینکه پلیس همیشه در معرض دید و قضاوت مردم قرار دارد،بیان داشت: حضور شبانه روزی پلیس در جامعه، نشان از همت پلیس در خدمت به مردم است.

استاندار گیلان در پایان با بیان اینکه بهبود وضعیت کسب و کار مستلزم ایجاد امنیت است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا شرایط بهتری برای پاسگاه ها و کلانتری ها فراهم کنیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *