لازمه برقراري امنيت اقتدار همراه با عدالت است

استاندار گفت: لازمه برقراري امنيت اقتدار همراه با عدالت است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، “محمدعلي نجفي” در همايش روساي كلانتري و پاسگاه هاي استان گيلان، نقش پليس را در جامعه اساسي دانست و اظهارداشت: نيروي انتظامي حضوري انكارنشدني در جامعه دارد، افزود: ارتباط قوي با مردم و حضور پليس در جامعه موجب ثبات در نقاط مختلف استان شده است.

وي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص ايجاد امنيت فردي، اجتماعي، اخلاقي، روحي و رواني، بيان داشت: لازمه برقراري امنيت، اقتدار همراه با عدالت است.

استاندار گيلان با بيان اينكه برخورد با كالاي قاچاق از اولويت هاي پليس است، گفت: در زمينه برخورد با قاچاق كالا، آمار و ارقام مربوط به كشف ها به روشني نشان از قدرت دقت و حساسيت نيروي انتظامي دارد.

وي با اشاره به حضور 34 ميليوني مسافران و گردشگران به استان، خاطرنشان كرد: پليس در صف اول هدايت مسافران و احترام به آنها قرار دارد.

نجفي با بيان اينكه پليس هميشه در معرض ديد و قضاوت مردم قرار دارد،بيان داشت: حضور شبانه روزي پليس در جامعه، نشان از همت پليس در خدمت به مردم است.

استاندار گيلان در پايان با بيان اينكه بهبود وضعيت كسب و كار مستلزم ايجاد امنيت است، تصريح كرد: در تلاش هستيم تا شرايط بهتري براي پاسگاه ها و كلانتري ها فراهم كنيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *