۱۵۸کیلو تریاک و حشیش در خراسان جنوبی کشف شد

-فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۷کیلو و۹۰۰گرم تریاک و ۱۰کیلو و ۱۰۰گرم حشیش طی دو عملیات جداگانه پلیس خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار”مجید شجاع”در تشریح این خبر اظهار داشت:روز گذشته مأموران انتظامی یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک هنگام کنترل محورهای فرعی متوجه آثار تردد قاچاقچیان مواد مخدر شدند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت:مأموران با انجام تحقیقات میدانی و رد زنی های به عمل آمده متوجه آثار تردد دو دستگاه موتور سیکلت در یکی از محورهای فرعی و صعب العبور شهرستان طبس شدند که پس از چندین کیلومتر رد زنی به صورت پیاده و تخصصی موتور سیکلت های حامل مواد مخدر را مشاهده و به راکبان آن دستور ایست دادند.

سردار شجاع تصریح کرد:راکبان موتور سیکلت ها با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار کردند که مأموران پس از ۱۰ کیلومتر تعقیب و گریز موتور سیکلت ها را متوقف کردند که در بازرسی از آنها ۹۹کیلو گرم تریاک کشف شد.

وی افزود:طی عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای فرعی شهرستان به سه دستگاه موتور سیکلت که در عمق کویر و با سرعت زیاد در حال حرکت بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

سردار شجاع خاطر نشان کرد:مأموران پس از متوقف کردن موتور سیکلت ها و دستگیری متهمان در بازرسی از آنان موفق به کشف ۴۸کیلو و ۹۰۰گرم تریاک و ۱۰ کیلو ۱۰۰گرم حشیش شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:در این عملیات ها مقدار ۱۴۷کیلو و۹۰۰گرم تریاک،۱۰کیلو و ۱۰۰گرم حشیش و پنج دستگاه موتور سیکلت کشف و توقیف شد که در همین رابطه پنج سوداگر مرگ با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *