158کيلو ترياک و حشيش در خراسان جنوبي کشف شد

-فرمانده انتظامي استان از کشف 147کيلو و900گرم ترياک و 10كيلو و 100گرم حشيش طي دو عمليات جداگانه پليس خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار”مجيد شجاع”در تشريح اين خبر اظهار داشت:روز گذشته مأموران انتظامي يگان تكاوري 102 ديهوك هنگام کنترل محورهاي فرعي متوجه آثار تردد قاچاقچيان مواد مخدر شدند که بلافاصله بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي اظهار داشت:مأموران با انجام تحقيقات ميداني و رد زني هاي به عمل آمده متوجه آثار تردد دو دستگاه موتور سيکلت در يکي از محورهاي فرعي و صعب العبور شهرستان طبس شدند که پس از چندين کيلومتر رد زني به صورت پياده و تخصصي موتور سيکلت هاي حامل مواد مخدر را مشاهده و به راکبان آن دستور ايست دادند.

سردار شجاع تصريح کرد:راکبان موتور سيکلت ها با بي توجهي به ايست پليس اقدام به فرار کردند که مأموران پس از 10 کيلومتر تعقيب و گريز موتور سيکلت ها را متوقف کردند که در بازرسي از آنها 99کيلو گرم ترياک کشف شد.

وي افزود:طي عملياتي ديگر مأموران انتظامي شهرستان نهبندان هنگام كنترل محورهاي فرعي شهرستان به سه دستگاه موتور سيكلت كه در عمق كوير و با سرعت زياد در حال حركت بودند مشكوك شدند و به آنان دستور ايست دادند.

سردار شجاع خاطر نشان كرد:مأموران پس از متوقف كردن موتور سيكلت ها و دستگيري متهمان در بازرسي از آنان موفق به كشف 48كيلو و 900گرم ترياك و 10 كيلو 100گرم حشيش شدند.

فرمانده انتظامي استان تصريح كرد:در اين عمليات ها مقدار 147کيلو و900گرم ترياک،10كيلو و 100گرم حشيش و پنج دستگاه موتور سيكلت كشف و توقيف شد كه در همين رابطه پنج سوداگر مرگ با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *