نيروي انتظامي در نوك پيكان امر به معروف و نهي از منكر قرار دارد

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه نوع عملكرد و رفتار پليس، بهترين مولفه در كسب اعتماد عمومي است گفت: نيروي انتظامي در نوك پيكان امر به معروف و نهي از منكر قرار دارد .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار ” عليرضا صالحي ” با حضور در شهرستان خدابنده در ششمين جلسه ساماندهي استان شركت كرده و روند اجراي ماموريت ها را از نزديك رصد و آموزش هاي لازم را به كليه معاونان ، روساي پليس هاي تخصصي و فرماندهان يگان هاي تابعه صادر كرد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تسليت ايام محرم ، ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره) و شهداي انقلاب كه در راه پيروزي انقلاب اسلامي جان خود را فدا كردند را گرامي داشته و گفت: آموزش مهارت هاي مختلف به كاركنان از اهميت ويژه اي برخوردار است و در تنظيم صورتجلسات آموزشي دقت شود .

سردارعليرضا صالحي افزود: وقوع انواع سرقت تا پايان سال بايد كاهش يافته و اين ميسر نخواهد بود مگر اينكه همه فرماندهان و روساي كلانتري ها پا به كار بوده و پليس پيشگيري و معاونت اجتماعي نسبت به آگاهسازي و فرهنگ سازي اقدام لازم را به عمل آورند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان توجه به مشاركت فعال و اثربخش افراد جامعه در حوزه امنيت و استاندارد سازي رفتار كاركنان را ضرورت جامعه امروزي خواند و گفت: اعتماد اجتماعي به پليس، بازتابي مهم در افزايش كيفي ماموريت ها و افزايش امنيت اجتماعي دارد

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينکه امروزه پليس در رويکرد جامعه محور به منظور جلب رضايت حداکثري مردم و مسئولين کشور را دارد و اين مقدمه رضايت خداوند متعال مي باشد، افزود : همه فرماندهان و مديران و حتي کارکنان ؛ مي طلبد با حرکت جهادي و اقدام عملي اهداف تعيين شده در مقوله تربيت و آموزش را به طور مستمر دنبال و بازخوردگيري داشته باشند.

اين مقام مسئول آموزش را لازمه موفقيت کارکنان در انجام ماموريت ها برشمرد و بيان داشت: در کنار توجه به ارتقاء کيفي آموزش و هدفمند كردن آن، توجه به نياز سنجي هاي واقعي آموزشي در واحدها و به تبع نوع مأموريت ها و ضعف هاي موجود از ديگر اهداف آموزش صحيح در کنار توجه به زير ساخت هاي آموزشي و تربيتي بوده است.

در ادامه سردارصالحي با حضور در مسجد فاطمه الزهرا شهر قيدار، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جلسه پرسش و پاسخ مردمي حاضر و در سخناني عنوان داشت: بهترين لحضات عمر ما اين است افتخار سربازي مردمي را داريم كه از جان و مال خويش گذشتند تا اسلام را در كشور پايدار كنند .

وي با بيان اينكه امام خميني ره اولين كسي بود كه مرگ بر آمريكا گفت عنوان داشت: همه پيش بيني هاي امام خميني رحمت الله عليه از جمله نابودي صدام به واقعيت تبديل شد و اين انسان بزرگ انقلاب را به دست اين مردم مومن و ولايت مدار به ثمر رسانده و توسط مقام معظم رهبري تداوم يافت.

صالحي بيان داشت: ما در همه امور مديون مردم هستيم و هر جا كاري را مردمي كرديم پيروز شديم چون پايه و اساس قدرت نظام اسلامي مردم هستند كه در همه عرصه ها از جمله جنگ تحميلي و ساير مراحل انقلاب با نثار خون خود و فرزندانشان جانفشاني كرده اند.

اين مقام انتظامي با اشاره اين كه امام حسين (ع) براي احياي امر به معروف و نهي از منكر به پا خواست و پليس در نوك پيكان امر به معروف و نهي از منكر قرار دارد خاطر نشان كرد: آرامش و امنيتي كه مردم امروز در آن به با فراغ بال به عزا داري سيد الشهدا و ساير امورات مشغوليد در سايه امنيتي است كه فرزندان شما در نيروي انتظامي برقرار كرده اند.

گفتني است، در ابتداي جلسه سرپرست انتظامي شهرستان خدابنده ضمن عرض خير مقدم به حضور فرمانده انتظامي استان زنجان و معاونان و روساي پليس هاي تخصصي در اين شهرستان از حسن اعتماد سردار فرماندهي انتظامي استان در بكارگيري از وي در اين سمت تقدير كرد.

سرهنگ حسين مصطفائي ادامه داد: با تعاملات موثر صورت گرفته توسط اين فرماندهي با ادارات و نهاد هاي دولتي و غير دولتي در مدت تصدي وي، موفق به جذب منابع از نهاد هاي دولتي در اجراي برنامه ها و مناسبت هاي مختلف از جمله هفته ناجا از اداراتي چون شهرداري و اصناف شده و پاركينگ ستاد و چند پاسگاه بازسازي و آسفالت ريزي شده و هيچگونه شكست حفاظتي د ركاركنان شهرستان وجود نداشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *