نیروی انتظامی در نوک پیکان امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه نوع عملکرد و رفتار پلیس، بهترین مولفه در کسب اعتماد عمومی است گفت: نیروی انتظامی در نوک پیکان امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد .

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار ” علیرضا صالحی ” با حضور در شهرستان خدابنده در ششمین جلسه ساماندهی استان شرکت کرده و روند اجرای ماموریت ها را از نزدیک رصد و آموزش های لازم را به کلیه معاونان ، روسای پلیس های تخصصی و فرماندهان یگان های تابعه صادر کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تسلیت ایام محرم ، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب که در راه پیروزی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند را گرامی داشته و گفت: آموزش مهارت های مختلف به کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در تنظیم صورتجلسات آموزشی دقت شود .

سردارعلیرضا صالحی افزود: وقوع انواع سرقت تا پایان سال باید کاهش یافته و این میسر نخواهد بود مگر اینکه همه فرماندهان و روسای کلانتری ها پا به کار بوده و پلیس پیشگیری و معاونت اجتماعی نسبت به آگاهسازی و فرهنگ سازی اقدام لازم را به عمل آورند.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان توجه به مشارکت فعال و اثربخش افراد جامعه در حوزه امنیت و استاندارد سازی رفتار کارکنان را ضرورت جامعه امروزی خواند و گفت: اعتماد اجتماعی به پلیس، بازتابی مهم در افزایش کیفی ماموریت ها و افزایش امنیت اجتماعی دارد

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه پلیس در رویکرد جامعه محور به منظور جلب رضایت حداکثری مردم و مسئولین کشور را دارد و این مقدمه رضایت خداوند متعال می باشد، افزود : همه فرماندهان و مدیران و حتی کارکنان ؛ می طلبد با حرکت جهادی و اقدام عملی اهداف تعیین شده در مقوله تربیت و آموزش را به طور مستمر دنبال و بازخوردگیری داشته باشند.

این مقام مسئول آموزش را لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت ها برشمرد و بیان داشت: در کنار توجه به ارتقاء کیفی آموزش و هدفمند کردن آن، توجه به نیاز سنجی های واقعی آموزشی در واحدها و به تبع نوع مأموریت ها و ضعف های موجود از دیگر اهداف آموزش صحیح در کنار توجه به زیر ساخت های آموزشی و تربیتی بوده است.

در ادامه سردارصالحی با حضور در مسجد فاطمه الزهرا شهر قیدار، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جلسه پرسش و پاسخ مردمی حاضر و در سخنانی عنوان داشت: بهترین لحضات عمر ما این است افتخار سربازی مردمی را داریم که از جان و مال خویش گذشتند تا اسلام را در کشور پایدار کنند .

وی با بیان اینکه امام خمینی ره اولین کسی بود که مرگ بر آمریکا گفت عنوان داشت: همه پیش بینی های امام خمینی رحمت الله علیه از جمله نابودی صدام به واقعیت تبدیل شد و این انسان بزرگ انقلاب را به دست این مردم مومن و ولایت مدار به ثمر رسانده و توسط مقام معظم رهبری تداوم یافت.

صالحی بیان داشت: ما در همه امور مدیون مردم هستیم و هر جا کاری را مردمی کردیم پیروز شدیم چون پایه و اساس قدرت نظام اسلامی مردم هستند که در همه عرصه ها از جمله جنگ تحمیلی و سایر مراحل انقلاب با نثار خون خود و فرزندانشان جانفشانی کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره این که امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر به پا خواست و پلیس در نوک پیکان امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد خاطر نشان کرد: آرامش و امنیتی که مردم امروز در آن به با فراغ بال به عزا داری سید الشهدا و سایر امورات مشغولید در سایه امنیتی است که فرزندان شما در نیروی انتظامی برقرار کرده اند.

گفتنی است، در ابتدای جلسه سرپرست انتظامی شهرستان خدابنده ضمن عرض خیر مقدم به حضور فرمانده انتظامی استان زنجان و معاونان و روسای پلیس های تخصصی در این شهرستان از حسن اعتماد سردار فرماندهی انتظامی استان در بکارگیری از وی در این سمت تقدیر کرد.

سرهنگ حسین مصطفائی ادامه داد: با تعاملات موثر صورت گرفته توسط این فرماندهی با ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی در مدت تصدی وی، موفق به جذب منابع از نهاد های دولتی در اجرای برنامه ها و مناسبت های مختلف از جمله هفته ناجا از اداراتی چون شهرداری و اصناف شده و پارکینگ ستاد و چند پاسگاه بازسازی و آسفالت ریزی شده و هیچگونه شکست حفاظتی د رکارکنان شهرستان وجود نداشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *