دیدار مدیرکل بانک دولتی سرمایه گذاری فرانسه با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

نیكولاس دوفور مدیركل بانك دولتی سرمایه گذاری كشور فرانسه با حضور در بانك صنعت و معدن با علی اشرف افخمی ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانك دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن، در این دیدار كه پل فرانسوا فورنیه معاون مدیركل حوزه نوآوری ، بنجامین ریچارد مدیر فاینانس و پدرو نووو مشاور ویژه رئیس هیات مدیره و مدیر فاینانس در صادرات این بانك در آن حضور داشتند طرفین به بررسی راه های همكاری بانكی و اقتصادی پرداختند.
علاوه بر دیدار یاد شده رئیس بخش اقتصادی سفارت فرانسه در ایران، ماتیو بروشون و رایزن بازرگانی سفارت فرانسه و رومن كراوال در جلسه ای كه در این بانك برگزار شد تمایل جدّی خود را برای همكاری با بانك صنعت و معدن اعلام و پیشنهاد كردند كه برای شروع همكاری های فی مابین ، خط اعتباری میان مدت در حدود یكصد میلیون یورو برای تأمین مالی طرح های بخش صنایع كوچك و متوسط به بانك صنعت و معدن اختصاص دهند.
گفتنی است بانك دولتی سرمایه گذاری فرانسه با هدف تأمین مالی بخش عمومی (Public sector) و سرمایه گذاری در شركت های فرانسوی علی الخصوص در صنایع كوچك و متوسط، Start-up ها و كارآفرینان با اندازه های متوسط و بزرگ و با دوهزار و ٥٤٠ كارمند و ٤٣ دفترمنطقه ای به عنوان یك شركت سرمایه گذاری اروپایی درجه یك در كشور فرانسه فعالیت می كند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *