عابدینی: طاهری و افتخاری باید در پرسپولیس و استقلال بمانند

به گزارش سادس:

به گزارش مشرق، امیر عابدینی در مورد استعفای وزیر ورزش، گفت: باید به محمود گودرزی خدا قوت بگویم و امیدوارم او در زندگی‌اش موفق باشد. اشکال وزارت ورزش به گودرزی برنمی‌گشت این اشکال مربوط به مجلس دوره قبل بوده که در گزینش وزیر ورزش به درستی عمل نکرد و نگذاشت دولت در حوزه ورزش آنچه را که می‌خواهد محقق شود. دولت هم بعد از انتخاب محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش نمی‌توانست بعد از یکی، دو سال او را تغییر دهد. در هر حال گودرزی یک مدیر سالم و دانشگاهی بود که هر جا هست خدا پشت و پناهش باشد اما تجربه‌ای در مدیریت ورزش نداشت. اکنون هم که تغییر در رأس هرم ورزش صورت گرفته باعث می‌شود کل ورزش دچار حادثه شود و تغییرات در سطح کلان ورزش خوب نیست زیرا برنامه‌ریزی‌ها به هم می‌خورد و دچار افت در ورزش خواهیم شد. 

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد اینکه چه نمره‌ای به وزیر ورزش می‌دهد، گفت: من نباید نمره بدهم از اهالی ورزش و صاحبان اندیشه در ورزش و دلسوختگان استخوان خرد کرده‌های ورزشی باید به وزیر ورزش نمره بدهند. 

وی در مورد گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها برای وزارت ورزش گفت: گزینه‌هایی که شما شنیده‌اید من هم شنیده‌ام اما معتقدم نباید برای وزارت ورزش احساسی تصمیم بگیریم. بهترین گزینه برای وزارت ورزش در جمع ورزشی‌ها اول محمد دادکان است. در بین مدیران غیرورزشی هم که برای وزارت مطرح می‌شوند بیشتر آنها گمانه‌زنی‌است و شاید واقعیت هم نداشته باشد اما از بین آنها مونسان می‌تواند یک گزینه خیلی خوب باشد فردی کار بلد و مدیری سالم که اگر از خارج از ورزش بیاید می‌تواند به ورزش کمک کند. حضور مونسان در ورزش هیچ اشکالی ندارد اما اگر فردی مثل دکتر اکبر رحمانی وزیر ورزش شود می‌تواند به ورزش انگیزه‌های زیادی برای پیشرفت و موفقیت بدهد.

عابدینی در مورد گزینه‌هایی مانند مهرعلیزاده و هاشمی‌‌طبا گفت: هاشمی‌طبا وزارت ورزش را نمی‌پذیرد و مهرعلیزاده هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. از سوی دیگر صحبت از سلطانی‌فر هم است اما با توجه به موفقیت او در حوزه کاری‌اش بهتر است که دولت او را تغییر ندهد. از حضور مرتضی بانک در ورزش هم صحبت می‌شود اما بعید است دولت بخواهد یک حوزه را ضعیف کند تا حوزه دیگری تقویت شود. 

سرپرست سازمان اقتصادی فوتبال ایران در مورد احتمال تغییر در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: نباید مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بلافاصله تغییر کنند. طاهری اگر چه مدیری فوتبالی نبود و از مدیریت فوتبال چیز زیادی نمی‌دانست اما اکنون توانسته کارنامه خوبی در پرسپولیس از خود به جای بگذارد. او همانطور که با محمود گودرزی کار کرد امیدوارم بتواند با وزیر بعدی ورزش هم کار کند. تغییر رضا افتخاری در استقلال هم به سود این باشگاه نیست. او هم باید در باشگاه استقلال بماند و تغییر مدیریت دو باشگاه به خاطر تغییر وزیر ورزش به صلاح نیست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *