هشدار مارادونا کوچک به خامس رودریگس


خامس رودریگس

پسر مارادونا موافقت خود را با حضور خامس رودریگس در ناپولی اعلام کرد اما به این بازیکن کلمبیایی هشدار داد که به پیراهن شماره ۱۰ نزدیک نشود.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، خامس رودریگس بازیکنی است که خبرهای زیادی درباره حضور او در ناپولی به گوش می رسد. سرمربی ناپولی و هواداران این تیم علاقه زیادی به جذب هافبک کلمبیایی رئال مادرید دارند و حتی زمزمه های درباره دادن شماره ۱۰ مارادونا به او وجود دارد.

مارادونا جونیور فرزند اسطوره فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد که خامس پیراهن ناپولی را بر تن کند اما به او هشدار داد که بی‌خیال شماره ۱۰ شود.

او گفت: از خامس می‌خواهیم که به ناپولی بیاید. من همیشه پست های او را لایک کرده‌ام تا نشان دهم که دوست دارم راهی ناپولی شود. هر تیمی دوست دارد که چنین بازیکن بزرگی را داشته باشد. پای چپ هنرمند خامس کمک زیادی به ناپولی خواهد کرد. شهر آماده است تا استقبال باشکوهی از خامس داشته باشد.

فرزند مارادونا درباره دادن پیراهن شماره ۱۰ به خامس رودریگس گفت: به خامس هشدار می‌دهم که به شماره ۱۰ نزدیک نشود چرا که آن متعلق به مارادونا بزرگ است. شماره ۱۰ ملک خاص ما است. ابتدا قرار بود که آن را به ایگواین بدهند و سپس اینسینیه و الان هم خامس اما براین باور هستم که باید مثل NBA هر شماره‌ای مخصوص به یک بازیکن باشد و بایگانی شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *