دولت در ماجرای استعفای وزرا روغن ریخته را نذر امامزاده کرد/ اگر ادعای بهبود شرایط دارند تیم اقتصادی را ترمیم کنند

 

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه اگر دولت ادعای بهبود شرایط دارد باید در تیم اقتصادی تجدیدنظر کند، گفت: اگر دولت بنا دارد در وضع اقتصادی مردم تغییری ایجاد کند باید به سراغ تحول در برنامه‌های اقتصادی و تغییر مسئولان آن برود.

به گزارش سادس حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تحولات و استعفا و برکناری وزرا در دولت روحانی اظهار داشت: نکته اول این است که اصلاح‌طلبان نمی‌توانستند فشار خاصی بر دولت اعمال کنند و کسی که تصمیم‌گیرنده است باید تدبیر کند و این اتفاقات خواست رئیس‌جمهور بوده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزیر ارشاد با عملکرد خودش باعث نارضایتی متدینین شده بود، تصریح کرد: تغییر وزیر ارشاد برای بهبود اوضاع نبود و او  توسط دولت قربانی شد تا خطراتی که دولت را تهدید می‌کرد، دفع شود.

وی ادامه داد: احتمالاً دولت، وزیر ارشاد را در موضوع کنسرت‌ها در مشهد و قم شکست خورده می‌بیند و به دنبال گسترده کردن فضا است و از این رو شاید شرایط بدتر شود؛ من فکر می‌کنم مأموریتی در آستانه انتخابات برای وزیر ارشاد وجود دار و باید به دنبال دلگرم کردن قشر خاکستری باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بحث استعفای آقای جنتی از خیلی قبل مطرح بود اما دولت از این موضوع به نفع خواسته علما استفاده کرد زیرا قبل از اعتراضات قم قرار بود که وزیر ارشاد استعفا دهد اما آنها در حال حاضر روغن ریخته را نذر امامزاده کرده‌اند.

ذوالنور استعفا و برکناری گودرزی و فانی را فرار رو به جلو عنوان کرد و با بیان اینکه دولت می‌خواست گناه را به گردن وزیر آموزش و پرورش بیندازند، گفت: آنها با این کار ژست اصلاح کابینه را می گیرند در حالیکه هیچ بهبود شرایطی در کار نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزارت ورزش کارکرد مهمی در زمان انتخابات دارد، یادآور شد: ما فضاهای گسترده ورزشی در کشور داریم که همواره جمعیت انبوهی از آن استقبال می‌کنند لذا آنها می‌توانند از این فضا و پتانسیل، له یا علیه جریانی خاص استفاده و جبهه منسوب به دولت را تقویت کنند.

وی مشکل امروز مردم را مشکلات معیشتی و اقتصادی برشمرد و تأکید کرد: اگر دولت بنا دارد در وضع اقتصادی مردم تغییری ایجاد کند باید به سراغ تحول در برنامه‌های اقتصادی و تغییر مسئولان اقتصادی برود.

ذوالنور ادامه داد: جالب است که آقای جهانگیری می‌گوید که این وضع اقتصادی قابل تحمل نیست در حالیکه باید به او گفت شما چرا گریه می‌کنید؟ شما باید پاسخگو باشید و برای برطرف کردن رکود و رونق فضای کسب و کار اقدام کنید چرا که دغدغه اصلی مردم معیشت و اقتصاد است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر دولت ادعای بهبود شرایط دارد باید در کابینه اقتصادی تجدیدنظر کند، یادآور شد: اینطور که از تغییرات برمی‌آید برخی مسئولان بیشتر به دنبال آدرس اشتباهی به مردم دادن و آنها را به دنبال نخود سیاه فرستادن هستند چرا که اصلاح وضعیت معیشتی و ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه‌های امروز کشور است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *