سردار دهقان: غرب چشم طمعی به ما داشته باشد، پشیمانش می‌کنیم/ ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است، گفت: اگر غرب بخواهد چشم طمعی به ما داشته باشد آن را پشیمان می‌کنیم.

به گزارش سادس به نقل از تسنیم سردار حسین دهقان دقایقی پیش در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در بندرانزلی اظهار داشت: تاریخ و گذشته این را نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است و نیروهای مسلح ما به‌هیچ عنوان قصد تجاوز و توسعه‌طلبی در منطقه را ندارند.

وی با بیان “اگر غرب بخواهد چشم طمعی به ما داشته باشد آن را پشیمان می‌کنیم” افزود: مدیریت جهادی و بسیج امکانات در اختیار ماست و این اقدام ارزشمند از سوی نیروهای مسلح ‌ایران به تمام دنیا اعلام شده و در هر جای دنیا نظام سلطه بخواهد علیه ما اقدامی صورت دهد، مقابل آن می‌ایستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ابراز “امروز در منطقه ما ناامنی و بی‌ثباتی وجود دارد و آمریکا و اسرائیل با کشتار مردم بی‌گناه در منطقه سعی دارند منطقه را ناامن کنند” تصریح کرد: در صورت هرگونه تعرضی، نیروهای مسلح و ملت ما با تمام قدرت مقابل آنها خواهند ایستاد.

سردار دهقان با اعلام اینکه دشمنان، جریان‌های تکفیری را در کشورهای اسلامی علیه مسلمانان راه انداختتد و تجاوز و غارت در منطقه، حاصل حضور نیروهای تروریستی است، افزود: دشمنان و تروریست‌ها شرم نمی‌کنند و همه شواهد نشان از وابستگی این عوامل تروریستی دارند اگرچه به‌ظاهر از حقوق بشر دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه روحیه ایمانی قدرت زیادی در نیروهای مسلح به‌وجود آورده که دشمنان را مأیوس می‌کند، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما با نیروی ایمان و توکل بر خدا، موفقیت را برای ‌ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر “تلاش فرماندهان و مدیران در اجرای فرامین مقام معظم رهبری این بوده که در بالاترین سطوح مهارت را به نیروها آموزش دهیم” اضافه کرد: با آموزش این مهارت‌های پیشرفته می‌توانیم در بالاترین سطوح با دشمنان مقابله کنیم.

سردار دهقان اظهار داشت: نیروهای مسلح این توفیق را دارند که یک فقیه عادل و آگاه به زمان و با درک و تحلیل درست از جهان، فرماندهی نیروهای مسلح را به‌عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یک‌پارچگی نیروهای مسلح که در سایه رهبری به‌وجود آمده بزرگ‌ترین عامل قدرت نیروهای مسلح است، افزود: اگر دشمنان ما تصورشان این بود با تحریم از تجهیزات و فناوری روز دنیا ما را محروم می‌کنند، سخت در اشتباه هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ملت ایران و نیروهای مسلح این شرایط تحریم را به فرصت تبدیل کردند و توانستند ابزار مورد نیاز را تولید کنند و در همه زمینه‌ها از نظر تجهیزات قوی هستیم.

سردار دهقان تصریح کرد: در صنایع دریایی نیروی مسلح و در پیوند با ظرفیت صنعتی به‌وجود آمده، علی‌رغم محدودیت‌ها توانستیم سامانه‌ها و تجهیزات مورد نظر را به‌کار برده و راه‌اندازی کنیم؛ دیگران نمی‌توانند با تهدید ما را از مسیر انقلابی باز دارند.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *