نماینده قلابی ایران خودرو دستگیر شد

‌رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری کلاهبردار 25 میلیارد ریالی با جعل عنوان نمایندگی ایران خودرو با وعده فروش خودرو قسطی در خرم‌آباد خبر داد.
 به گزارش سادس به نقل از حوادث”جام نیـوز”، سرهنگ عباس نظری در نشست با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: در پی شکایت جمعی از شهروندان خرم‌آباد مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان نمایندگی ایران خودرو با وعده فروش خودروی قسطی، از آنان مبلغ 25 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، بلافاصله ماموران آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات پلیسی، متهم در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی‌های صورت گرفته اعتراف کرد مبلغ 25 میلیارد ریال از شهروندان بابت فروش خودرو قسطی کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان ادامه داد: کلاهبردار حرفه‌ای دستگیر شده تاکنون 55 نفر شاکی دارد.

نظری به نقش ارزنده رسانه در برقراری امنیت اشاره کرد و گفت: رسانه بازوی پر توان پلیس در ارتقاء احساس امنیت در جامعه و اطلاع رسانی به موقع می‌تواند بستر شایعات در جامعه را از بین ببرد.

وی با اشاره به دستگیری دو سارق خودرو در خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: سارقان با شگرد خاص اقدام به سرقت خودرو کرده و با استفاده از مدارک موجود در خودرو با صاحبان خودروها تماس گرفته و از آنها درخواست 30میلیون ریال مژدگانی می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان اضافه کرد: دو سارق دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به 9 فقره سرقت اعتراف کردند.

نظری با اشاره به انهدام باند سرقت محموله از خودروهای باری در محورهای مواصلاتی استان‌های همجوار به لرستان، اظهار کرد: ماموران آگاهی استان با دستگیری اعضای باند 6 نفره سارق ،مقدار 12 تن شکلات کشف کردند.

وی همچنین به دستگیری 6 نفر سارق احشام در روستاهای اطراف خرم آباد اشاره کرد و افزود: سارقان دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به 40 فقره سرقت در قالب دو باند سرقت احشام اعتراف کردند.

نظری در ادامه دلیل عمده وقوع 42 درصد قتل‌های رخ داده استان در مدت 6 ماهه نخست امسال را نزاع و درگیری دانست و گفت: در این مدت 11 درصد قتل‌ها به دلیل اختلافات خانوادگی، 7درصد به دلیل اختلاف ملکی، 11درصد مربوط به مسائل اخلاقی و منکراتی و 5 درصد هم به دلیل اعتیاد رخ داده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *