مبارزه جدي با معضل قاچاق مطالبه مردمي و اولويت ناجا/افزايش 40 درصدي کشفيات کالاي قاچاق از نظر ريالي/ کاهش تخلفات کارکنان

فرمانده ناجا با اشاره به افزايش 40 درصدي کشفيات کالاي قاچاق از نظر ريالي گفت: مبارزه جدي با معضل قاچاق مطالبه مردم و از اولويت هاي اصلي نيروي انتظامي است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار «حسين اشتري» در حاشيه حضور در مرکز نظارت همگاني ناجا و ديدار حضوري با شهروندان در جمع خبرنگاران گفت: مطابق برنامه زمانبندي شده توفيق حاصل شد امروز در مرکز نظارت همگاني ناجا با مردم ديدار و گفتگو داشته باشيم .

وي افزود: امروز با حدود 70 نفراز شهروندان عزيز که پيشتر براي حضور و ديدار چهره به چهره با مسئولان ناجا ثبت نام کرده بودند گفت و گو و ديدار کرديم و در اين فرصت پاسخگوي سوالات، پيشنهادات ، انتقادات و راهکارهاي مردم عزيز در خصوص برخي موارد بوديم.

فرمانده ناجا با بيان اينکه امروز تقدير و تشکر هم از عملکرد کارکنان ناجا اعلام شد، ادامه داد: امروز از طريق ويدئو کنفرانس با فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان و همچنين فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي ارتباط برقرار کرديم و با برخي از شهروندان اين استان ها نيز گفت و گو شد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور اضافه کرد: در ارتباط با فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان و گفت و گو با شهروندان اين استان از طريق ويدئو کنفرانس دو مبحث تردد و حضور اتباع غيرمجاز و معضل اعتياد مطرح شد.

وي خاطر نشان کرد: همچنين مردم استان آذربايجان شرقي نيز در خصوص ممانعت از ورود کالاي قاچاق به استان درخواست هايي داشتند .

وي اشاره کرد: مطابق گفته مردم، کفش تبريز توليد بومي اين استان و يکي از بهترين نمونه ها در کشور و منطقه بوده است اما به علت ورود کالاي قاچاق مشکلاتي در زمينه توليد و عرضه اين کفش ايجاد شده است. در واقع ورود کالاي قاچاق کسب و کار ساکنان اين منطقه را تحت تأثير قرار داده است.

فرمانده ناجا با بيان اينکه مبارزه با پديده قاچاق يکي از اولويت هاي اصلي و جدي نيروي انتظامي است، افزود: مبادي ورودي و مرزها بايد با تزريق تجهيزات دقيق تر کنترل شود تا از ورود کالاي قاچاق به کشور جلوگيري شود که اين نيازمند همکاري همه دستگاه هاي مسئول در اين زمينه است.

وي تأکيد کرد: نيروي انتظامي نيز با اشراف اطلاعاتي اقدامات مقابله اي در اين زمينه را افزايش داده است و اين مهم به افزايش 40 درصدي کشفيات از نظر ريالي نسبت به سال گذشته منتج شده است.

وي تأکيد کرد: به دنبال اين هستيم که با اقدامات مقابله اي ، اشراف اطلاعاتي و کنترل و نظارت دقيق ميزان کشفيات افزايش دهيم و به طور جد با پديده قاچاق مقابله مي کنيم.

وي در ادامه توضيح داد: برخي مراجعات امروز در خصوص خدمت سربازي و برخي از خدمات ناجا بود البته گزارشاتي نيز از برخي مراکز انتظامي ارائه شد.

سردار اشتري بيان کرد: به لطف الهي و همت همکاران در 6 ماه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته ميزان جرايم کارکنان 13 درصد و فرار از خدمت 18 درصد کاهش داشته است.

فرمانده ناجا با اشاره به تشکيل کميسيوني به نام” صيانت ” خاطر نشان کرد: تخلفات کارکنان در اين کميسيون مورد بررسي و رسيدگي قرار مي گيرد و خوشبختانه شاهد کاهش تخلفات کارکنان هستيم.

وي گفت: همکارانم در همه ايام سال با روحيه جهادي آماده خدمت گزاري به مردم هستند تا امنيت و آرامش را براي هموطنانمان به ارمغان بياوريم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *