وضعيت امنيتي آذربايجان شرقي بسيار مناسب است

فرمانده انتظامي استان در ديدار با مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي ، وضعيت امنيتي استان را در سايه تعامل و اقدامات خوب فرهنگي صداو سيما، بسيار مناسب ارزيابي کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار” محسن حسن خاني” در حاشيه ديدار با مدير کل و معاونان صدا و سيماي آذربايجان شرقي وضعيت امنيتي استان را در سايه تعامل و اقدامات خوب فرهنگي صداو سيما، بسيار مناسب ارزيابي کرد.
وي با تقدير از زحمات و تلاش هاي مدير کل و مجموعه کارکنان و برنامه سازان صدا و سيماي استان در حوزه انتظامي گفت: براي تامين امنيت مطلوب توسط ناجا مشارکت مردم و نهاد هاي حاکميتي لازم وضروري است.
اين مقام انتظامي با اشاره به نقش چشمگير صدا و سيما درتامين امنيت، مصداق بارز آن را فرهنگ سازي در بحث رانندگي و کاهش تصادفات اعلام کرد و گفت: عليرغم افزايش تعداد خودرو ها و گواهي نامه ها شاهد کاهش تصادفات هستيم که اين بيانگر فرهنگ سازي و ارتقاء آن توسط رسانه ملي و نشانگر استفاده مطلوب از ظرفيت آموزشي اين رسانه است.
سردار حسن خاني در بخش ديگري از سخنان خود به وضعيت امنيتي بسيار مناسب استان اشاره کرد و گفت: امروز مردم امنيت را هم احساس مي کنند و نيز برابر نظرسنجي هاي انجام شده، انتظامي استان هم در بحث احساس امنيت و هم در مولفه هاي امنيتي توفيقات خوبي داشته است .
فرمانده انتظامي استان آذربايجان شرقي کاهش چشمگير سرقت را نيز ازديگر موفقيت هاي پليس استان بيان کرد و گفت: تا ابتداي سال 93 وضعيت سرقت در استان رو به افزايش بود که با راه اندازي قرارگاه مبارزه با سرقت از اوايل سال 93 و با همکاري و اطلاع رساني صدا و سيما جلوي رشد سرقت ها گرفته شد و در سال 93 و 94 با کاهش چشمگير و 5 درصدي وقوع سرقت ها روبرو شديم.
وي ادامه داد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نيز نقش صدا و سيما بسيار ملموس و مشهود بود و يکي از مولفه هاي خوب در اين حوزه ورود صدا و سيما و اطلاع رساني به مردم بود که حاصل آن وضعيت خوب و مطلوب استان است که قابل مقايسه با ساير جاها نيست.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه در جمع آوري معتادان و دستگيري خرده فروشان و کشف کلان مواد مخدر توفيقات خوبي داشتيم، گفت: در حوزه کشف جرم از استانهاي موفق هستيم و هيچ جرم خشني در سال 94 بدون کشف نمانده است.
سردار حسن خاني با تاکيد بر اينکه مردم بايد سوق داده شوند تا در موضوعات مختلف اجتماعي، با انتظامي استان همکاري و مشارکت کنند، بيان کرد: صدا وسيما با انجام کار جهادي در حوزه انتظامي و اجراي برنامه هاي خوب آموزشي در حوزه پليس راه و راهور، سنگ تمام گذاشته و قطعا اگر کمک ها و اطلاع رساني صدا و سيما نبود انتظامي استان در کاهش تلفات موفق نمي شد.
گفتني است در پايان اين ديدار با اهداء لوح سپاس به مديرکل صدا و سيما و تعدادي از برنامه سازان آن مرکز، از تعامل و همکاري خوب آنان با فرماندهي انتظامي استان تجليل و تقدير شد.                  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *