كشف يك تن و 900 كيلو انواع مواد مخدر در زرند

فرمانده انتظامي استان از كشف يك تن و 800 كيلو ترياك و 101 كيلو حشيش در پي تبادل اطلاعاتي پليس كرمان و گلستان خبر داد و گفت: قاچاقچيان سرانجام در حوالي شهرستان زرند به دام افتادند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “رضا بني اسدي”  گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران و قاچاقچيان عمده مواد مخدر، ماموران پليس “زرند” با همكاري اطلاعاتي پليس استان “گلستان” از عبور محموله اي سنگين مواد مخدر آگاه شدند.

وي افزود: از اين رو مأموران با استقرار در مسير تردد قاچاقچيان، ابتدا يك دستگاه خودرو زانتيا كه وظيفه راه پاك كني را بر عهده داشت شناسايي كردند و پس از آن كشنده “آكسور” نيز به تور ماموران وارد و متوقف شد.

سردار بني اسدي گفت: در بازرسي از كاميون مذكور يك تن و 800 كيلو ترياك و 101 كيلو حشيش كشف شد.

وي محل توقف كاميون قاچاقچيان را ده كيلومتري شهرستان زرند ذكر كرد و افزود: قاچاقچيان اين محموله را استان هاي شرقي كشور بارگيري و به سمت استان هاي شمالي مي رفتند كه با تيزهوشي ماموران در اين راه ناكام ماندند.

فرمانده انتظامي استان كرمان بيان داشت: در اين عمليات دو دستگاه خودرو توقيف و دو قاچاقچي نيز دستگير كه به همراه مواد كشف شده به مراجع ذي صلاح تحويل داده شدند.

سردار بني اسدي در پايان از شهروندان خواست تا براي كاهش تبعات اجتماعي ناشي از مواد مخدر پليس را در دستگيري قاچاقچيان ياري كنند و هر گونه اخبار در اين باره را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *