ورود تاج به ماجرای اختلاف بیرانوند و باشگاه نفت

[ad_1]

به گزارش سادس:

روز گذشته ای جلسه در فدراسیون فوتبال برای بررسی اختلافات باشگاه نفت تهران با علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل جاری تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن سابق نفت تهران که روز دوشنبه هفته جاری با شکایت باشگاه نفت در دادگاه حاضر شد روز گذشته برای رفع اختلاف با مسئولان این باشگاه به فدراسیون فوتبال رفت.

این جلسه با توصیه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد تا مسئولان نفت تهران و بیرانوند سر یک میز بنشینند و مشکلات خود را در فدراسیون فوتبال حل کنند و کار به دادگاه نکشد. جلسه اصلی در این خصوص قرار است هفته  آینده در فدراسیون فوتبال برگزار شود.

باشگاه نفت تهران به خاطر مصاحبه های بیرانوند علیه مسئولان این باشگاه به اتهام نشر اکاذیب به دادسرا شکایت کرد و دروازه بان پرسپولیس در دادگاه اعلام کرد تحت فشار این مصاحبه ها را انجام داده و به دنبال وصول مطالباتش بوده است.

بیرانوند هم از باشگاه نفت برای پرداخت نشدن مطالباتش به فدراسیون فوتبال شکایت کرده و قرار است هر دو مسئله مصاحبه های بیرانوند و طلب او از این باشگاه به جای دادگاه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بررسی شود.

از طرف دیگر خبر جدیدتر این که درپی درگیری های به وجود آمده بین بیرانوند با باشگاه نفت مسئولان این باشگاه قصد دارند بار دیگر پرونده فسخ قرارداد این بازیکن با نفت را که به اعتقاد  آنان غیرقانونی است به جریان بیندازند.

بیرانوند در زمان مدیریت قبلی باشگاه نفت قرادادش را فسخ کرده و مسئولان فعلی نفت تهران اعتقاد دارند او تا پایان فینال جام حذفی حق فسخ قراردادش را نداشته و قصد دارند این پرونده فراموش شده را نیز بار دیگر پیگیری کنند.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *