برگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی

  جلسه هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی باهدف تبیین و تشریح برنامه ها و اولویت‌های این بانک در حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،در این هم اندیشی که مسعود شریفات مدیر امور حوزه مدیریت، رییس و معاونان این اداره کل و همچنین کارشناسان روابط عمومی این بانک از سراسر کشور حضور داشتند، شریفات گفت: تغییر تدریجی، دائمی و فراگیر از ویژگی های دنیای امروز است که گریزی از آن نیست.

وی با اشاره به تغییرات به وجود آمده در ارتباطات ونقش شبکه های اجتماعی و مجازی در این زمینه افزود: انتظار می‌رود کارکنان حوزه روابط عمومی برای بهره گیری از این فرصت تلاش خود را به کار گیرند.
مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی با تاکید بر نقش برنامه ریزی در دسترسی به اهداف سازمانی خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت های به وجود آمده در دوران جدید این بانک فضای مناسبی برای بروز و ظهور توانمندی های کارکنان فراهم شده است.
وی با بیان اینکه در این دوران نیازمند نگرشی جدید به جایگاه کارشناسان با هدف ارتقای سازمان هستیم، یادآور شد: کارشناسان بانک به ویژه فعالان حوزه روابط عمومی باید از این فرصت ها برای ارتقای جایگاه اجتماعی بانک استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های روابط عمومی و راهکار های ارتقای جایگاه آن و بیان دیدگاه و نظرات کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی در استان ها از دیگر برنامه های این هم اندیشی بود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *