دستاورد درخشان بانک صادرات ایران در کاهش مطالبات معوق

بانک صادرات ایران در سال گذشته با ثبت عملکرد مطلوب در بخش های مختلف توانست در حوزه وصول مطالبات در سرفصل های مختلف بیش از ١٠ درصد کاهش در میزان مطالبات نسبت به ابتدای سال قبل را به ثبت برساند.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،با اجرای برنامه های طرح ریزی شده، ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات و تلاش و کوشش کارکنان منابع این بانک در سال گذشته ٣٠ درصد افزایش داشته و همچنین شاهد رشد ٣٢ درصدی منابع جاری بانک نیز به عنوان دستاوردی دیگر بودیم که این مهم با وجود کاهش چشمگیر منابع اکثر بانکها در شبکه بانکی کشور، به دست آمده است.
بر اساس گزارش های استخراجی از عملکرد سال گذشته، این بانک در حوزه وصول مطالبات در سرفصلهای متفاوت نیز توانسته است دستاوردهای چشمگیری را کسب کند به گونه ای که میزان مطالبات بانک بیش از ١٠ درصد کاهش نسبت به ابتدای سال ٩۴ را نشان می دهد.
در ادامه گزارش آمده است: افزایش سهم بازار بانک در شاخصهای مختلف، تحقق EPS بانک براساس بودجه مصوب، کاهش هزینهها از جمله هزینه سود پرداختی در پایان سال ٩۴ که نسبت به ابتدای همین سال با پیگیریهای انجامشده و جدیت شبکه بالاتر از نرخ مصوب بانک مرکزی نبوده و مثبت بودن حساب بانک نزد بانک مرکزی در همه روزها از دیگر دستاوردهای مهم سال ٩۴ بوده است.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران در سال گذشته با اتخاذ تدابیر و حرکت بر اساس برنامه توانست عملکرد مطلوبی را رقم بزند که با بستر سازی های کمی و کیفی و ایجاد زیر ساخت های که در سال ٩۴ ایجاد شده در سال پیش رو کسب نتایج مطلوبتر و موفقیت های بیشتر دور از انتظار نیست. بر این اساس در سال ١٣٩۵ کلیه برنامه ها و سیاست های بانک بر اساس شاخص های اقتصاد مقاومتی تدوین شده و با جدیت بیشتر با تمرکز بر نقاط و اهداف کلیدی بانک به اجرا گذاشته خواهند شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *