دشمن شناسي، دشمن ستيزي و التزام عملي به ولايت فقيه ؛ لازمه يک پليس بصير

فرمانده انتظامي استان با اشاره به بصيرت افزايي به عنوان راهکار مقابله با توطئه هاي مختلف دشمنان، دشمن شناسي ، دشمن ستيزي و التزام عملي به ولايت مطلقه فقيه را لازمه يك پليس بصير دانست.

به گزارش سادس  به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “کيومرث عزيزي” در جلسه برنامه ريزي برگزاري دوره هاي بصيرت تمرکزي، مسئول سازي توام با بصيرت افزايي را از اهداف مهم ناجا در پرورش نيروهاي کارآمد و متعهد در نيروي انتظامي برشمرد و بيان داشت: بصيرت به معناي شناخت و آگاهي کافي و کامل از شرايط موجود اجتماعي است که در آن زندگي مي کنيم.

وي با اشاره به تهديدات گسترده دشمن در جنگ نرم عليه نظام اسلامي افزود: بي ترديد بالا بردن آگاهي و بصيرت ديني کارکنان در به سرانجام رساندن وظايف سازماني محوله ؛ نقش موثر و مهمي در کاهش آسيب هاي اجتماعي و ترويج ارزش هاي اسلامي و معنوي در جامعه خواهد داشت که در بستر برنامه هاي آموزشي و فرهنگي مستمر، بايد همواره از سوي مديران و فرماندهان مورد توجه و واکاوي هدفمند قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت کارکنان شناسايي و در راستاي برطرف کردن نقاط ضعف و تقويت زمينه هاي مثبت اقدامات لازم صورت پذيرد.

قدرت پيش بيني و بينش كافي لازمه كارشناسان انتظامي است

فرمانده انتظامي استان مرکزي ادامه داد: کارشناسان انتظامي بايستي در حوزه مسائل اجتماعي قدرت و بينش کافي و لازم را داشته و از قدرت پيش بيني اجتماعي برخوردار باشند که اين امر بي ترديد تنها در سايه آموزش و روحيه بصيرت افزايي امکان پذير خواهد بود.

سردار عزيزي اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر را رمز پايداري و برپايي دستورات الهي و شور و نشاط جامعه اسلامي دانست و گفت: تقويت و اجراي فريضه امر به معروف و مباني مذهبي و اعتقادي توسط پليس از مهمترين مولفه هاي ارتقاء سلامت و امنيت اخلاقي و ديني است .

فرمانده انتظامي استان مرکزي خدمت رساني شايسته به مردم را يکي از مهمترين وظايف نيروي انتظامي برشمرد و افزود: بصيرت،اخلاص و تعهد در اجراي هرچه بهتر قانون از مهمترين شاخصه هاي رفتاري كاركنان نيروي انتظامي است و بي ترديد بصير بودن پليس مي تواند در خدمت رساني شايسته به مردم نقشي انکارناپذير داشته باشد.

توانمندسازي و بصيرت افزايي كاركنان راهبرد اجرايي دوره هاي بصيرت در ناجاست

وي توانمند سازي و بصيرت افزايي کارکنان را راهبرد موثر برگزاري دوره هاي بصيرت تمرکزي دانست و اظهار داشت: خداوند متعال را شاکريم که همواره اهداف شوم دشمنان براي ناامن کردن کشور با رهبري داهيانه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) ، درايت و فداکاري نيروهاي مسلح و پشتيباني و حمايت پايدار مردمي، عقيم مانده و شکست خورده است.

فرمانده انتظامي استان مرکزي با تاکيد برنقش راهگشا و موثر بصيرت افزايي در راستاي مبارزه با شبيخون فرهنگي استکبار جهاني يادآور شد: داشتن بصيرت و بينش ديني در انجام مسئوليت هاي نيروي انتظامي از ضرورت هايي است كه همواره بازخوردي مثبت را در راستاي تعالي كيفي ماموريت ها ، حركت در مسير ولايت و خدمت رساني بهتر به شهروندان در ايجاد امنيت مطلوب به ارمغان خواهد آورد.

اين مقام ارشد انتظامي استان مرکزي در پايان برخورداري از آگاهي، فهم ژرف و عميق نسبت به امور، ذهن فعال و انديشه گر، دشمن شناسي ، دشمن ستيزي، دارا بودن نگاهي جامع گرايانه، هوشمندي و روشن بيني نسبت به امور جامعه را از مصاديق يک پليس بصير معرفي کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *