اعتراف زنداني فراري به 300 فقره سرقت لوازم داخلي خودرو

رئيس پليس پيشگيري پايتخت با اشاره به دستگيري يک زنداني فراري در محدوده خاني آباد نو، گفت: اين متهم پس از دستگيري به 314 فقره سرقت لوازم داخلي خودرو نيز اعتراف کرده است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ” بستو “با اشاره به دستگيري يک سارق حرفه اي و سابقه دار که از زندان متواري شده بود، گفت: در راستاي اجراي تدابير سلسله مراتب فرماندهي، مبني بر ارتقاي امنيت اجتماعي با اجراي طرح محله محور براي پيشگيري از سرقت هاي خشن و زورگيري در محدوده محله خاني آباد نو، تيمي متشکل از ماموران تجسس و پيشگيري اين کلانتري به صورت نامحسوس در نقاط جرم خيز محله مذکور فعال شدند.
وي افزود:با توجه به انجام سرقت هاي متعدد و زورگيري در منطقه توسط يک موتورسوار، ماموران اين يگان با استفاده از شگردهاي پليسي ، فرد مورد نظر را که با پلاک مخدوش و چهره پوشانده شده به بهانه پرسيدن آدرس با تهديد سلاح سرد قصد زورگيري داشت را محاصره کردند.
سرهنگ بستو ادامه داد:متهم در بازجويي هاي انجام شده اعتراف کرد که در حال حاضر از زندان مرخصي گرفته و پس از اتمام مرخصي به زندان مراجعه نکرده است.
وي تصريح کرد: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که آخرين سابقه وي سرقت لوازم خودرو بوده که در بازجويي هاي تکميلي به 314 فقره سرقت لوازم داخلي خودرو اعتراف کرده است.
رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ بيان کرد: پس از شناسايي مالباختگان تعدادي از آنها با طرح شکايت به کلانتري مراجعه کردند ؛ به اين ترتيب پرونده تشکيل شده در کلانتري به همراه متهم به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد تا تحقيقات تکميلي در اين خصوص انجام شود./
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *