شناساندن تهدیدات فضای مجازی وظیفه ملی و همگانی است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شناساندن تهدیدات و آسیب های فضای مجازی وظیفه ملی و همگانی است.

به گزارش  سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، آیت الله شاهرودی در دیدار رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان با وی ضمن مد نظر قرار دادن آسیب های فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان اظهار داشت: شناساندن تهدیدات و آسیب های فضای مجازی برای کاربران یک وظیفه ملی و همگانی است و دستگاه های متولی باید پای کار بیایند.

وی از اقدامات و عملکرد پلیس فتا استان در راستای تامین امنیت فضای مجازی تقدیر و تشکر کرد و افزود: امروزه فضای مجازی حقیقی تر شده و هرآنچه در فضای واقعی وجود دارد در فضای مجازی نیز به صورت سهل الوصول تر در دسترس است.

آیت الله شاهرودی در خصوص راه اندازی اینترنت پرسرعت در کشور گفت: لازمه داشتن این مهم، مشروط به راه اندازی شبکه ملی اینترنت در سراسر کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان با توجه به بحث جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: باید نحوه استفاده درست از این فضا آموزش داده شود چرا که دشمنان ممنوعیت های خاص را در این راستا اعمال کرده و استفاده نمی کنند اما بسترش را به صورت رایگان در اختیار جامعه ما قرار داده اند و ما نیز بایستی ضمن بهره مندی لازم از فرصت های فضای مجازی ، بدانیم چه تهدیداتی وجود دارد که جلو آن گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حربه های دشمنان برای گمراه کردن جوانان نیز اشاره و تصریح کرد: امروزه دشمنان دین و نظام با استفاده از بستر های موجود مثل ماهواره و فضای مجازی همه چیز را هدف قرار داده اند و وجود و عدم وجود بنیان خانوداه و یا دین و مذهب و اعتقادات ما برای آنها فرقی نمی کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان به دغدغه مقام معظم رهبری در این خصوص نیز تاکید کرد و اظهار داشت: دشمن در حوزه اقتصادی با ترویج و تبلیغ اجناس و کالاهای بیگانه دقیقا در مقابل اقتصاد مقاومتی ما قرار گرفته و در حوزه سیاست نیز تلاش می کند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد و این وظیفه ملی و همگانی است که باهوش باشیم و درست عمل کنیم.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *