کشف 7 ميلياردي کالاي قاچاق در بستک

فرمانده انتظامي استان از کشف انواع سيگار و البسه قاچاق به ارزش هفت ميليارد و 901 ميليون ريال در شهرستان ” بستک” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ،سردار “عزيزاله ملکي”  گفت: درپي دريافت خبري مبني بر اينکه تعدادي خودروي حامل کالاي قاچاق قصد دارند از مسيرخاکي محور” لاورميستان” شهرستان بستک به سمت شهرستان لامرد استان فارس حرکت کنند،پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با گشت زني و کنترل محور مذکور ، سه دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق را در مسيرهاي خاکي شناسايي و با علايم هشدا دهنده دستور ايست صادر کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: راننده خودروها بدون توجه به فرمان پليس از محل متواري شدند و پس از طي مسافتي طولاني در يک عمليات ضربتي دو دستگاه کاميونت ايسوزو و يک دستگاه وانت نيسان حامل کالاي قاچاق توقيف شد.

سردار ملکي تصريح کرد: مأموران در بازرسي از خودروها هشت ميليون و 396 هزار نخ سيگار ، 16 هزار و 287 ثوب انواع البسه خارجي قاچاق کشف و سه متهم را در اين زمينه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره به اينکه ارزش محموله کشف شده حدود هفت ميليارد و 901 ميليون ريال برآورد شده است، از شهروندان خواست: در صورت آگاهي از هرگونه فعاليت قاچاقچيان با تماس به موقع با 110 ، پليس را در مقابله جدي با قاچاقچيان کالا و ارز ياري کنند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *