همواره بايد آماده مقابله با هجمه‌هاي دشمنان در فضاي مجازي باشيم

يکي از مراجع تقليد گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد به ويژه در فضاي مجازي نياز امروز دنيا است و ما بايد براي مقابله با هجمه‌هاي دشمنان همواره در فضاي مجازي آمادگي داشته باشيم.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، آيت الله العظمي “حسين نوري همداني” در جمع مسئولان بسيج استان با تاکيد بر اينکه هر ملتي اگر جهاد را کوچک بشمارد به ذلت، پريشاني و فقر دچار مي‌شود افزود: طلاب و جهادگران بايد فرهنگ جهاد را همواره زنده نگه دارند.

وي بيان داشت: زنده نگه داشت فرهنگ جهاد به ويژه در فضاي مجازي نياز امروز دنيا است و ما بايد براي مقابله با هجمه‌هاي دشمنان همواره در فضاي مجازي آمادگي‌ داشته باشيم.

بايد از نقشه‌هاي دشمن آگاه باشيم

آيت الله نوري همداني ادامه داد:‌ در مرحله اول به آمادگي فکري، اطلاعاتي و آگاهي نياز داريم؛ بايد هوشيار باشيم و از نقشه‌هاي مختلف دشمن آگاه شويم و در فضاي مجازي به آنها پاسخ دهيم.

وي اضافه کرد: در مراحل بعد به آمادگي‌هاي تجهيزاتي و نظامي احتياج داريم و در اين باره بايد آنقدر توانمند باشيم که دشمن هميشه از ما رعب و وحشت داشته باشد.

آيت الله نوري همداني عنوان کرد: آمادگي تمريني و اقتصادي نيز در ادامه براي مقابله به دشمن نياز است و هرگز نبايد احساس ضعف کنيم .

وي در بخش ديگري از سخنان خود ادامه داد: خداوند همواره براي هر پيامبري کتاب هدايت و ابزار جهاد قرار داد و به اين وسيله انسان‌ها را راهنمايي کرد.

آيت الله نوري همداني بيان کرد: امام صادق (ع) مي‌فرمايند تمام خوبي‌ها و ارزش‌ها زير سايه شمشير و جهاد است و به اين وسيله اهل بهشت و جهنم مشخص مي‌شوند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *