همواره باید آماده مقابله با هجمه‌های دشمنان در فضای مجازی باشیم

یکی از مراجع تقلید گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد به ویژه در فضای مجازی نیاز امروز دنیا است و ما باید برای مقابله با هجمه‌های دشمنان همواره در فضای مجازی آمادگی داشته باشیم.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، آیت الله العظمی “حسین نوری همدانی” در جمع مسئولان بسیج استان با تاکید بر اینکه هر ملتی اگر جهاد را کوچک بشمارد به ذلت، پریشانی و فقر دچار می‌شود افزود: طلاب و جهادگران باید فرهنگ جهاد را همواره زنده نگه دارند.

وی بیان داشت: زنده نگه داشت فرهنگ جهاد به ویژه در فضای مجازی نیاز امروز دنیا است و ما باید برای مقابله با هجمه‌های دشمنان همواره در فضای مجازی آمادگی‌ داشته باشیم.

باید از نقشه‌های دشمن آگاه باشیم

آیت الله نوری همدانی ادامه داد:‌ در مرحله اول به آمادگی فکری، اطلاعاتی و آگاهی نیاز داریم؛ باید هوشیار باشیم و از نقشه‌های مختلف دشمن آگاه شویم و در فضای مجازی به آنها پاسخ دهیم.

وی اضافه کرد: در مراحل بعد به آمادگی‌های تجهیزاتی و نظامی احتیاج داریم و در این باره باید آنقدر توانمند باشیم که دشمن همیشه از ما رعب و وحشت داشته باشد.

آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: آمادگی تمرینی و اقتصادی نیز در ادامه برای مقابله به دشمن نیاز است و هرگز نباید احساس ضعف کنیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: خداوند همواره برای هر پیامبری کتاب هدایت و ابزار جهاد قرار داد و به این وسیله انسان‌ها را راهنمایی کرد.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند تمام خوبی‌ها و ارزش‌ها زیر سایه شمشیر و جهاد است و به این وسیله اهل بهشت و جهنم مشخص می‌شوند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *