معلم شکنجه گر در مشهد مشکلات خانوادگی دارد/6ماه انفصال از خدمت در انتظار آقامعلم خطاکار

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: علاوه بر معرفی معلم خطا کار مشهدی به دستگاه قضایی او سه تا 6 ماه از خدمت منفصل می شود.

 به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری میزان،محمود قوامی رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:این معلم كه هفته گذشته یك دانش آموز پسر پایه ششم را در ناحیه یك مشهد تنبیه كرده بود،پس از اقدام به این تخلف از سوی مدیر مدرسه مورد توبیخ با درج در پرونده قرار گرفت. ناحیه یك آموزش و پرورش نیز طبق قوانین با این معلم متخلف برخورد و توبیخ كتبی درج در پرونده برای وی صادر كرده است.

وی ادامه داد: طبق ضوابط پرونده این معلم برای رسیدگی جدی تر و صدور حكم به هیات رسیدگی به تخلفات اداری ارسال و حكم مربوط در این زمینه بعد از بررسی صادر می شود.

به گفته رئیس اداره نظارت و بازرسی آموزش و پرورش خراسان برای چنین متخلفی بین سه تا شش ماه انفصال از خدمت منظور شده و یا نزول خدمتی و ممنوعیت تدریس می شود.

قوامی تاکید کرد: با شكایت والدین دانش آموز، پرونده در دادگستری نیز به جریان افتاده، اما اداره كل آموزش و پرورش نیز وظیفه خود می داند كه با اجرای كامل ضوابط، موضوع را تا پایان رسیدگی كند.

وی اضافه کرد:معلم مزبور نیز بشدت درگیر مسائل خانوادگی و به لحاظ روحی تحت فشار قرار داشته اما این وضعیت به هیچ وجه توجیهی برای تنبیه بدنی دانش آموزان نیست.

دسته‌بندی نشده

2 دیدگاه در “معلم شکنجه گر در مشهد مشکلات خانوادگی دارد/6ماه انفصال از خدمت در انتظار آقامعلم خطاکار”

  1. چرا وقتی که دانش اموزانی مثل این اعمال ناهنجاری در مدرسه انجام میدهند دولت و وزارت اموزش و پرورش و مجلس اسلامی قانونی نمی گذارند که دستکم تا یک سال از مدرسه اخراج شوند

    در دبیرستان پسرانه شاید هر روز 10تا20 چاقو یا تیزبر و پنجه بوکس از بچه ها گرفته می شود

    چرا قانون با این افراد بی تربیت برخورد نمی کند

    وقتی هم به معلم توهین میشود و معلم برخورد میکند معلم بنده خدا رو اخراج یا ابروی معلم را می برند

    این کارها فقط فقط ایجاد بی انگیزگی در معلمین را در پی دارد

    فقط باید گفت که جامعه با این تربیت خرابی که والدین از بچه ها می کنند به سمت نابودی و ناامنی خواهد رفت

    نتیجه این کار افزایش قتل و دزدی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم را در پی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *